اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر دفاع ترکیه: پ.ک.ک در قندیل هم در امان نیست

وزیر دفاع ترکیه ضمن تأکید بر تداوم حملات این کشور به مناطق تحت کنترل پ.ک.ک در شمال عراق، از کشته شدن ده‌ها نفر از عناصر این گروهک خبر داد.

وزیر دفاع ترکیه: پ.ک.ک در قندیل هم در امان نیست

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، «حلوصی آکار»، وزیر دفاع ترکیه از کشته شدن تعداد زیادی از عناصر گروهک حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در عملیات ارتش این کشور خبر داد.

خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از وزیر دفاع این کشور سه‌شنبه گزارش داد در عملیات نظامی برون مرز ارتش ترکیه در شمال عراق، ۲۵ نفر خبر داد.

آکار امروز سه‌شنبه بعد از پایان سفر به رومانی، گفت که در حمله هوایی به «هاکورگ» و «قندیل» (شمال عراق) این عناصر از پای درآمده‌اند.

او گفت: «ما پیشتر گفته بودیم که گروهگ تروریستی پ.ک.ک در هیچ جایی از جمله در کوهستان قندیل احساس راحتی نمی‌کند و دیگر جایی که بتوانند به آنجا فرار کنند، وجود ندارد».

وزیر دفاع ترکیه سفرش به رومانی را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت در دیدار با همتای رومانیایی‌اش درباره همکاری و آموزش نظامی بحث و رایزنی کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول