اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

محرومیت و عدم توسعه یافتگی، مشکل اساسی کوهدشت و رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت و عدم توسعه یافتگی کارآمد مشکل اساسی کوهدشت و رومشکان است.

محرومیت و عدم توسعه یافتگی، مشکل اساسی کوهدشت و رومشکان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از خانه ملت، محمدرضا مبلغی در دیدار با وزیر کشور ویژگی‌های حوزه انتخابیه خود را محرومیت و کمتر توسعه یافتگی ذکر کرد و گفت: مشکلات شهرداری‌های کوهدشت، چغابل و مراکز بخش‌ها نیازمند بررسی است.

وی ادامه داد: پایین بودن سطح درآمد شهرداری‌ها که متأثر از وضعیت اقتصادی حاکم بر معیشت ساکنین این منطقه در سالیان متمادی است واین امر موجب شده که شهرداری‌ها در تهیه و تدارک امکانات و تجهیزاتی که در شأن و جایگاه شهروندان ناتوان باشند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی تعویق در پرداخت حقوق و مزایای معوق کارکنان رسمی، پیمانی و کارگران تابع قانون کار به مدت ۶ ماه و تعویق در تأمین پرداخت وجه صورت وضعیت شرکت خدماتی طرف قرارداد به مدت ۱۰ ماه را مشکل بزرگی برای شهرداری دانست و ادامه داد: انتظار می‌رود با در نظر گرفتن مشکلات مذکور در جهت رفع آن و کمک به معیشت کارکنان شهرداری به طریق مقتضی مساعدت مالی لازم مبذول گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به وزیر کشور اظهار داشت: با توجه به مطالعات صورت گرفته نسبت به بخش پیشنهادی «مادیان رود» در جنوب شرقی شهرستان کوهدشت، دستور فرمایید نسبت به اجرایی شدن آن تسریع شود.

مبلغی در پایان یادآورشد: همچنین با وجود مصوب شدن شهرداری برای شهر ولی عصر(عج) در مرکز بخش سوری شهرستان رومشکان، همچنان این شهر فاقد شهرداری بوده و در این رابطه نیاز به دستور حضرتعالی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول