اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شناسایی 13 مغازه ضایعاتی در فردیس که اموال مسروقه می‌فروختند

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: طی اجرای طرح ذولفقار 4 از 13 مغازه ضایعاتی بازدید به عمل آمده و در بازرسی از آن‌ها 30کیلو گرم کابل برق، 20 کیلوگرم آهن آلات و 4 حلقه رینگ اسپرت مسروقه کشف شد.

شناسایی 13 مغازه ضایعاتی در فردیس که اموال مسروقه می‌فروختند

کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ذولفقار 4 در سطح شهرستان فردیس به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در این طرح که با مشارکت کلانتری و پلیس‌های تخصصی اجرا شد، مأموران موفق به شناسایی و دستگیری 10 سارق شده و کشف ۶۲ فقره انواع سرقت شدند.

این فرمانده انتظامی ادامه داد: همچنین در این طرح از 13 مغازه ضایعاتی بازدید به عمل آمده و در بازرسی از آن‌ها 30کیلو گرم کابل برق، 20 کیلوگرم آهن آلات  و 4 حلقه رینگ اسپرت مسروقه کشف شد.

ملکی در پایان ضمن تشکر از همکاری مردم با پلیس از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود در رابطه مسائل انتظامی را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول