اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تشخیص اراضی ملی از تعرض ‌ها جلوگیری می‌کند

رئیس‌کل دادگستری استان قم از نقش مهم کاداستر اراضی ملی در کاهش اختلافات یاد کرد و گفت: وجود سامانه تشخیص اراضی ملی و مشخص کردن مالکیت‌ها و همچنین مرزبندی‌ها روند حفاظت از منابع طبیعی را راحت‌تر و از تعرض‌ها جلوگیری می‌کند.

تشخیص اراضی ملی از تعرض ‌ها جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری صبح امروز در پنجمین روز از هفته منابع طبیعی در دیدار با جمعی از مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، با تاکید بر اینکه وضعیت آینده منابع طبیعی و آبخیزداری در استان قم بهتر از گذشته است و با گذشت زمان پیشرفت در این حوزه‌ها قابل مشاهده خواهد بود، اظهار کرد: ارائه خدمات با بهره‌مندی از فضاهای مجازی و بسترهای الکترونیکی سرعت و کیفیت مطلوب‌تری را به دنبال خواهد داشت.

وی از نقش مهم کاداستر اراضی ملی در کاهش اختلافات یاد کرد و گفت: وجود سامانه تشخیص اراضی ملی و مشخص کردن مالکیت‌ها و همچنین مرزبندی‌ها روند حفاظت از منابع طبیعی را راحت‌تر و از تعرض‌ها جلوگیری می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با تاکید بر اینکه دادگستری در تمام مراحل بر اساس قانون به دنبال حفظ اراضی ملی و جلوگیری از تصرف و همچنین مقابله با متخلفان است، عنوان کرد: البته که همیشه باید نسبت به مباحث پیشگیرانه تاکید شود چراکه پیشگیری قبل از جرم به عنوان یک اولویت مطرح است.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول