اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جمهوری اسلامی در مسیر انتقال پیام اسلام به جهان پیشرو بوده/ پیامبر را برای مردم جهان تبیین و تبلیغ کنیم

دبیر شورای نگهبان تأکید کرد : امروز به واسطه گسترش و نفوذ رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی همه کشورهای اسلامی وظیفه دارند که پیام اسلام را به سراسر جهان برسانند.

جمهوری اسلامی در مسیر انتقال پیام اسلام به جهان پیشرو بوده/ پیامبر را برای مردم جهان تبیین و تبلیغ کنیم

خبرگزاری فارس - امیر مرواریدی:  آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز (چهارشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۹) این شورا با تبریک به مناسبت فرارسیدن مبعث پیامبر مکرم اسلام (ص) گفت: پیامبر گرامی اسلامی برترین بشر و مخلوق خداست که بشر را از ظلمات بیرون آورد.

وی افزود: پیامبر (ص) همان کسی که بشر را از ظلم، جهل و فساد نجات داد و در تاریک‌ترین نقطه آن زمان که در جهل و سیاهی فرو رفته بود، پیام الهی را ابلاغ و بشر را از تاریکی به نور هدایت کرد.

آیت الله جنتی در ادامه خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) به تنهایی مقابل بت‌پرستی و شرک ایستاد و مردم را موحد کرد؛ بی‌شک نسل بشر به این پیامبر مدیون هستند و خدا را شاکریم که ما را از نسل امت ایشان قرار داد.

وی با بیان اینکه امروز به برکت مجاهدت‌های پیامبر(ص) نوای دلنشین اسلام به شرق و غرب عالم رسیده است، تصریح کرد: امروز به واسطه گسترش و نفوذ رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی همه کشورهای اسلامی وظیفه دارند که پیام اسلام را به سراسر جهان برسانند؛ جمهوری اسلامی نیز در این مسیر پیشرو بوده و رسانه‌های ما به ویژه رسانه ملی در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده که باید بیشتر شود.

دبیر شورای نگهبان در خاتمه تأکید کرد: اگر پیام اسلام و پیامبر عزیز آن به درستی برای مردم سراسر جهان تبیین و تبلیغ شود، کمتر کسی وجود خواهد داشت که آن را دریافت نکند و از مسیر ظلمانی دست نکشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول