اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی مس نوین کرمان: امیدوارم انگیزه ما تبدیل به احساسات نشود/ دنبال شگفتی مقابل پرسپولس نیستیم

سرمربی رقیب پرسپولیس در جام حذفی گفت: هرچند بازی مقابل پرسپولیس و استقلال همیشه انگیزه خاصی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند اما امیدوارم این انگیزه در تیم ما تبدیل به احساسات نشود.

سرمربی مس نوین کرمان: امیدوارم انگیزه ما  تبدیل به احساسات نشود/  دنبال شگفتی مقابل پرسپولس نیستیم

فرزاد حسین‌خانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم مس نوین کرمان در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بچه‌ها باانگیزه کار و تمرین می‌کنند. تمام تمرکزشان هم روی بازی با پرسپولیس است. 

وی ادامه داد: خیلی خوشحالیم در جام حذفی مقابل تیم قابل احترامی مثل پرسپولیس بازی می‌کنیم. این مسابقه شرایط خاصی دارد و انگیزه بازیکنان در نتیجه آن تعیین کننده است زیرا تیم لیگ دویی مس نوین از لحاظ امکانات و شرایط سخت‌افزاری با پرسپولیس که چهار قهرمانی متوالی لیگ برتر را کسب کرده و دو بار نایب قهرمان آسیا شده قابل قیاس نیست.

سرمربی تیم مس نوین کرمان افزود: با این تفاسیر امیدوارم بازی خوب و باکیفیتی را ارائه بدهیم. هرچند قرار گرفتن مقابل پرسپولیس و استقلال همیشه انگیزه خاصی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند اما امیدوارم این انگیزه در تیم ما تبدیل به احساسات نشود و بازیکنانم رو به بازی احساسی نیاورند.

حسین‌خانی درباره اینکه آیا تیمش می‌تواند مانند قشقایی شیراز به عنوان یک رقیب لیگ دویی عامل حذف پرسپولیس از جام حذفی شود، گفت: دیدار ما مقابل پرسپولیس با آن بازی متفاوت است زیرا فکر می‌کنم پرسپولیس مقابل قشقایی 6-5 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت اما از شانس ما کارت بازی بازیکنان جدید و باکیفیت این تیم صادر شده است. 

وی تصریح کرد: قطعا  حضور نفراتی مثل ترابی و مغانلو در ترکیب پرسپولیس کار را برای مس نوین سخت‌تر‌خواهد کرد اما جام حذفی جام شگفتی‌ها است. البته ما دنبال شگفتی‌سازی نیستیم و می‌خواهیم فوتبال قابل قبولی را ارائه بدهیم. 

کاپیتان سابق مس کرمان درباره اینکه آیا شاگردانش در تیم مس نوین مانند خودش فوتبال جنگجویانه‌ای ارائه می‌دهند، توضیح داد: قطعا همینگونه است. هرچه جلو تر می رویم بازیکنان بیشتر خود را به تفکرات ما نزدیک می‌کنند و قطعا در بازی روز جمعه هم این موضوع را خواهید دید.

حسین‌خانی درباره وضعیت تیم مس نوین در لیگ دسته دو گفت: شروع خوبی در این رقابتها داشتیم و با وجود بازی کردن مقابل تیم‌های بالای جدول امتیازهای خوبی را کسب کردیم اما بعد از بازی چهارم مس  نوین دچار افت شد و خوب نتیجه نگرفت که البته تمام تیم‌ها در طول یک فصل فراز و نشیب دارند.

وی اضافه کرد:  پس از گذر از این افت اکنون پنج بازی  اخیرمان در جام حذفی و لیگ دو نتایج قابل قبولی به دست آورده‌ایم. مس نوین اکنون با اختلاف چهار امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم دوم جدول در جایگاه هشتم گروه خود قرار گرفته است. اگر دیدار عقاب افتاده مان را ببریم به یک امتیازی تیم دوم‌ گروه می‌رسیم.

سرمربی مس نوین کرمان درباره نفرات شاخص این تیم توضیح داد: آرمان شهدادنژاد، میلاد پورصف شکن و احمد حیات‌منش جزو بازیکنان باتجربه‌ای هستند که در تیم ما سابقه بازی در لیگ برتر و حضور مقابل پرسپولیس و استقلال را دارند. سایر نفرات هم جوان‌های باکیفیتی هستند که امیدوارم انگیزه‌شان مقابل پرسپولیس به ما کمک کند.

حسین‌خانی با اشاره به نقطه عطف پرسپولیس گفت: این تیم همیشه بازی رو به جلویی ارائه می‌دهد و در استفاده از ضربات ایستگاهی هم توانمند است. در کنار آن پرسپولیس همیشه انگیزه قهرمانی دارد.

وی درباره عملکرد سید جلال حسینی در پرسپولیس عنوان کرد: بارها مقابل سید جلال بازی کرده‌ام و واقعا بازیکن قابل احترامی است. فوتبال هم به سن و سال نیست و خودم هم دوست داشتم همچنان به فوتبالم ادامه بدهم اما دچار اتفا‌ق‌هایی شدم که نمی خواهم به آن بپردازم. از اینکه بازیکنی مثل حسینی همچنان در سطح اول فوتبال ایران بازی می کند لذت می‌برم و امیدوارم این روند را همچنان ادامه بدهم. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول