اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سارقان گوشی‌های تلفن همراه در اراک دستگیر شدند / کشف ۲۴ گوشی آیفون

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۲ نفر سارق گوشی‌های تلفن همراه و کشف ۲۴ دستگاه گوشی آیفون به ارزش ۵ میلیارد ریال از آنها در عملیات پلیس در شهرستان خبر داد.

سارقان گوشی‌های تلفن همراه در اراک دستگیر شدند / کشف ۲۴ گوشی آیفون

یوسف سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در چند روز قبل با اعلام گزارشی از سرقت تعدادی گوشی تلفن همراه از یک مغازه در یکی از محله‌های شهرستان، بررسی موضوع به‌صورت تخصصی در دستور کار پلیس اراک قرار گرفت.

وی افزود: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، دو سارق سابقه‌دار شناسایی و برنامه‌ریزی عملیاتی دستگیری آنان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۸ بازار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: سرانجام، سارقان در دو عملیات جداگانه مأموران پلیس دستگیر شدند و با انتقال آنها به یگان انتظامی، تحقیقات تخصصی از آنان آغاز شد.

سپهوند خاطرنشان کرد: در مراحل بازجویی‌های تخصصی مأموران انتظامی، دو سارق دستگیر شده، به سرقت ۲۴ دستگاه گوشی تلفن همراه با مارک آیفون به ارزش ۵ میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: در تکمیل تحقیقات پلیس، گوشی‌های سرقت شده از متهمان کشف و تحویل مالباخته شد و سارقان نیز برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول