اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لباس نو بر تن شهرکرد/ از رنگ‌آمیزی میادین تا نصب المان‌های عیدانه

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به شرایط کرونایی مدیریت شهری، شورای شهر و شهرداری در تلاش هستند که رنگ و بوی عید را در شهر حاکم کنند و مردم از فضای پرنشاط ایجاد شده لذت ببرند.

لباس نو بر تن شهرکرد/ از رنگ‌آمیزی میادین تا نصب المان‌های عیدانه

اکبر ایازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی جلسات گذشته با هنرمندان، طراحان و گرافیست‌های استانی تصمیمات جدی برای زیباسازی شهر در آستانه عید نوروز گرفته شد تا علاوه بر اقدامات معمول هرساله اقدامات جدیدی متناسب با شرایط کنونی که مردم نیازمند روحیه و نشاط هستند را در سطح شهر اجرا کنیم.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه تمامی نیروهای خدمات شهری در ایام نوروز برای دفع زباله‌، پسماندها و رفت‌ و روب آماده‌باش هستند، افزود: در این ایام هیچ اداره‌‌ای همچون شهرداری به صورت شبانه‌روز خدمات ارائه نمی‌دهد اما اولویت ما خدمت به همشهریان است و پذیرای انتقاد و پیشنهادات مردم در طول شبانه‌روز هستیم.

وی عنوان کرد: در سال جاری نیز همانند گذشته در آخرین پنج‌شنبه سال پس از غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا ۴۰۰ شاخه گل به شهدای ناحیه غرب و گلزار شهدای شهرکرد اهدا خواهد شد.
 
ایازی به نصب المان‌های نوروزی در ۳۰ نقطه شهر اشاره کرد و افزود: سال جاری نصب المان با یک تفاوت یعنی توزیع عادلانه از میدان زاینده‌رود تا میدان حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) و میدان کوهرنگ و سه ورودی شرقی، غربی و جنوبی توزیع می‌شود تا کل شهر بوی عید به خود بگیرد.

وی با اشاره به سرویس‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: شیفت‌‌بندی ناوگان اتوبوس و تاکسی، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی ناوگان حمل و نقل عمومی، جایگاه‌های سوخت و ایستگاه‌های اتوبوس، تأمین روشنایی پارک‌ها، آبنمایی میادین و تخلیه و رنگ‌آمیزی آن‌ها، دیوارنگاری، ساماندهی میدان میوه‌ و تره‌بار و بازارهای روز نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد تصریح کرد: شهرداری شهرکرد قصد دارد در صورت تایید ستاد مبارزه با کرونای استان یک بازار میوه در ناحیه غرب و کاروان شادی در سطح شهر اجرا کند.

عدم صدور مجوز خاکبرداری و حفاری از 15 اسفندماه

وی با بیان اینکه مجوزهای حفاری و خاک‌برداری از ۱۵ اسفند صادر نمی‌شود، گفت: در راستای زیباسازی شهر از ۱۵ اسفندماه هیچگونه مجوز حفاری و خاکبرداری در شهر صادر نشده و مصالح ساختمانی جهت ادامه پروژه‌ها از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود و با متخلفان در ایام نوروز برخورد می‌شود.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد اظهار کرد: باتوجه به اینکه در این ایام مهمترین و و مناسب‌ترین ایام مذهبی را نیز پیش‌رو داریم لذا بنرهای تلفیقی با مناسبت‌ها در ۴ نقطه شهر شامل مقابل آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیه خاتون(ع)، چهارراه دامپزشکی، بلوار کاشانی و معلم نصب خواهد شد.

وی در پایان گفت: در مجموع با توجه به شرایط کرونایی مدیریت شهری، شورای شهر و شهرداری در تلاش هستند که رنگ و بوی عید را در شهر حاکم کنند و مردم از فضای پرنشاط ایجاد شده استفاده کنند.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول