اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

در تعطیلات نوروز تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم/ستاد استانی کرونا نداریم

استاندار خراسان شمالی گفت: در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تعطیلات آخر سال و عید نوروز تابع ستاد ملی کرونا هستیم.

در تعطیلات نوروز تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم/ستاد استانی کرونا نداریم

محمدعلی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد بابیان اینکه روند کرونا در استان روند رو به بهبود است، اظهار کرد: خوشبختانه درصد فوتی و مبتلای جدید رو به بهبود و کنترل است ولی چون خراسان شمالی، استانی در مسیر تردد مسافران است، نگرانی‌هایی ازلحاظ  نزدیک شدن به ایام عید و تعطیلات آخر سال وجود دارد.

وی گفت: در استان تابع مقررات ستاد ملی کرونا هستیم و مقررشده است تا هر استانی در این ایام بر اساس وضعیت رنگ‌بندی خود تابع دستورات مربوط به ستاد ملی کرونا باشد.

استاندار خراسان شمالی گفت: ستاد کرونا در استان وجود ندارد و امیدواریم مردم در این ایام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا در انتهای فروردین‌ماه شاهد افزایش کرونا در سطح استان نباشیم.

شجاعی افزود: ورودی و خروجی تمام شهرستان‌ها بر اساس رنگ‌بندی کنترل می‌شود و تاکنون دستگاه‌های بازرسی در استان اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش‌هایی که از اداره هواشناسی دریافت کردیم در ایام آخر سال وقوع سیل و باران‌های سیل‌آسا در استان دور از انتظار است، تصریح کرد: بارندگی‌ها در روزهای پایان سال و ایام نوروز در حد نرمال خواهد بود و بعید به نظر می‌رسد که وقوع باران‌های سیل‌آسا در استان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول