اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

هندبال قم در کما

هیات هندبال استان قم با پایان دوره چهار ساله رئیس خود مدتی است که در بلاتکلیفی به سر می‌برد و علاقمندان به این رشته معتقدند هندبال قم با این روند به کما خواهد رفت.

هندبال قم در کما

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حدود 49 ماه قبل در بهمن ماه سال 1395 بود که مجمع انتخابات هیات هندبال استان قم در حضور رئیس فدراسیون این رشته و مدیر کل وقت ورزش و جوانان به حسین محمدخانی به عنوان رئیس جدید این هیات ورزشی رای اعتماد داد اما اکنون دوره چهار ساله ریاست محمدخانی به پایان رسیده است.

بماند اینکه در طول دوره چهار ساله ریاست محمدخانی هندبال چندان روزهای آرامی نداشت و اختلاف نظر برخی اهالی این رشته با رئیس وقت و بالعکس، مشکلاتی را در این رشته موفق توپ و توری به وجود آورده بود، اما در حال حاضر موضوع مهم بلاتلکیف بودن این رشته و هیات ورزشی است.

دقیقا دوم اسفند ماه سال 1395 ابلاغ فدراسیون هندبال برای ریاست حسین محمدخانی صادر شده و بر این اساس دوره چهار ساله وی در دومین روز اسفند ماه سال جاری به پایان رسیده  و این در حالی است که مطابق مقررات، باید 45 روز قبل از پایان دوره ریاست رئیس هیات نسبت به فراهم شدن شرایط برگزاری مجمع انتخابات جدید اقدام شود.

این ماموریت در اداره کل ورزش و جوانان بر عهده امور مجامع هیات‌های ورزشی است، اما ظاهرا در این خصوص هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است، از سوی دیگر حتی فدراسیون هندبال سرپرست این هیات ورزشی را برای اداره امور تا انتخاب رئیس جدید معرفی نکرده است.

نکته قابل توجه دیگر این است که در این مواقع از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها یک نفر به عنوان گزینه سرپرستی به فدراسیون مربوطه معرفی می‌شود اما در این مورد خاص نیز اقدامی در قم صورت نگرفته و این هیات ورزشی قدیمی، با سابقه و موفق استان قم را با شرایط کاملا بحرانی مواجه کرده، گویا با این وضعیت هندبال قم عملا به کما رفته است!!!

این در شرایطی است که هندبال این در روزهای پایانی سال درگیر رقابت‌های مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران بود و از سوی دیگر بانوان هندبالیست قم نیز در مسابقات باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد ایران حضور یافتند اما هیات هندبال چندان سر و سامانی نداشته و باید منتظر ماند و دید مسوولان مرتبط در فدراسیون و اداره کل ورزش استان قم تا چه زمانی نسبت به بلاتکلیفی این هیات ورزشی چشم خود را خواهند بست.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول