اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پاکدل: جامعه ورزش گوش به فرمان مقام معظم رهبری است

رئیس فدراسیون هندبال گفت: جامعه ورزش امروز در سطح اول تمام رویدادهای نظام و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.

پاکدل: جامعه ورزش گوش به فرمان مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پویش «نذر رهایی» برای جمع آوری کمک های جامعه ورزش برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد امروز با حضور جمعی از مسئولان جامعه ورزش و ورزشکاران در سالن شهید قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال برگزار شد. 

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در این مراسم در صحبت های کوتاهی ضمن خوشامدگویی به میهمانان گفت: به اعتقاد من جامعه ورزش امروز در سطح اول تمام رویدادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور دارد؛ نه فقط امروز بلکه از زمان جنگ و در یک سال گذشته در مبارزه با ویروس منحوس کرونا با تشکیل گروه های جهادی و کمک های مومنانه اثبات کردند که گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی از سازمان بسیج ورزشکارن برای اقدامات خیرخواهانه تشکر کرد و افزود: جامعه ورزش ایران هر زمان و هرجایی که نیاز بوده سرافرازانه برای کمک رسانی حضور پیدا کرده و امروز هم سازمان بسیج ورزشکاران با همراهی جامعه ورزش دست به کار بزرگی زده و آن هم جمع آوری کمک برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است تا لبخند بر لب های فرزندان و خانواده های این زندانیان که در شب عید چشم به راه آزادی عزیزان خود هستند، بنشاند.

پاکدل صحبت های خود با بیان اینکه به همه این ورزشکاران افتخار می کنیم که مایه مباهات برای کشور عزیزمان هستند و خواهند بود، ادامه داد: از خداوند متعال می خواهم لبخند فرزندان این زندانیان را باقیات صالحات برای همه عزیزانی قرار دهد که در این کار خیر شرکت کرده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول