اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

افزایش 100 درصدی فروش اموال تملیکی در 11 ماهه امسال

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، از فروش 1500 میلیارد تومانی اموال منقول و غیرمنقول با افزایش 100 درصدی نسبت به مدت مشابه 11 ماهه سال قبل خبر داد.

افزایش 100 درصدی فروش اموال تملیکی در 11 ماهه امسال

بابک مرادزاده؛ به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان اموال جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمد علی افتخاری مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به گزارش عملکرد این سازمان در ۱۱ ماهه سال ۹۹ اظهارداشت: این سازمان امین اموال دولت و حافظ حقوق ملت بوده که تنها سازمان تعیین تکلیف کننده به هنگام اموال مشمول می‌شود. در این مدت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از اموال منقول و غیرمنقول به فروش رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۰۰ درصدی دارد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی  با بیان این که این سازمان در زمینه فروش کالاهای متروکه دولتی و غیردولتی، ضبطی و قاچاق قطعی شده فعالیت دارد، بیان داشت: این سازمان بزرگترین برگزارکننده مزایده در سراسر کشور است که وظیفه قانونی تعیین تکلیف به موقع اموالی که به نحوی از انحا مختلف به تملک یا تصرف دولت درآمده است را برعهده دارد.

وی ادامه داد: از این میزان هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان اموال منقول فروخته شده که رشد ۸۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. همچنین ۲۱۵ میلیارد تومان اموال غیرمنقول به فروش رسیده که رشد ۳۷۴ درصدی را ثبت کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول