اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

صادقی: با تمام توان در جام حذفی شرکت می‌کنیم

ابراهیم صادقی سرمربی سایپا تهران گفت: با تمام توان در این جام شرکت می‌کنیم و خوشحالیم قبل از بازی لیگ، یک بازی در قائمشهر انجام می‌دهیم و بیشتر با شرایط زمین آشنا می‌شویم و این کمک می‌کند که در بازی لیگ تجربه بیشتری داشته باشیم.

صادقی: با تمام توان در جام حذفی شرکت می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مازندران، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا تهران عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران از سری مسابقات جام حذفی با بیان اینکه جام حذفی جام شگفتی‌ها و غیرقابل پیش‌بینی بوده و اتفاقاتی می‌افتد که این جام را جذاب می‌کند، اظهار کرد: با تمام توان در این جام شرکت می‌کنیم و خوشحالیم قبل از بازی لیگ، یک بازی در قائمشهر انجام می‌دهیم و بیشتر با شرایط زمین آشنا می‌شویم و این کمک می‌کند که در بازی لیگ تجربه بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: برای بازی فردا تمام بازیکنان آماده هستند و سعی می‌کنیم با شرایط خوب وارد زمین شویم. امیدواریم که اول از هر چیز یک بازی خوب و باکیفیت انجام دهیم. اینکه از نظر فنی رو به پیشرفت باشیم و شرایط بهتری داشته باشیم. امیدوارم فوتبال خوبی در بخش مالکیت ارائه دهیم. سعی می‌کنیم این هفته در کنار فوتبال خوب، نتیجه خوبی هم بگیریم.

سرمربی سایپا گفت: نفرات و بازی نساجی را کاملاً آنالیز کردیم. با تفکرات مربی جدید وارد جام حذفی می‌شوند و در ادامه بازی بعد روز ۲۷ اسفند که باز هم در قائمشهر در رقابت‌های لیگ برتر با نساجی بازی داریم، از تجربه این بازی استفاده کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول