اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

معرفی روسای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان‌های استان گلستان

روسای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان‌های تابعه استان، به منظور نظارت بر امر انتخابات ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، معرفی شدند.

معرفی روسای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان‌های استان گلستان

دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان گفت: از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، غلامرضا منتظری نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی دیگر نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی نایب رئیس این هیات و امان‌قلیج شادمهر نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو و سخنگوی این هیات در گلستان منصوب شدند.

احمد ایزد افزود: «عباسعلی تمسکنی‌زاهدی» در شهرستان گرگان، «پرویز پقه» در شهرستان آق‌قلا، «سیدرضا حسینی» در شهرستان کردکوی، «فیروز بای» در شهرستان بندرگز،‌ «قربان مهرپرور» در شهرستان بندرترکمن، «حلیم‌بردی حجتی» در شهرستان گمیشان و «محمدحسین امیریان» در شهرستان علی‌آبادکتول به عنوان روسای هیات‌های نظارت شوراهای اسلامی این شهرستان‌های انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: «سلطان پرویز» در شهرستان آزادشهر، «احمد محلمانی» در شهرستان رامیان، «حسین رضایی» در شهرستان گنبدکاووس، «رضا قزلسفلو» در شهرستان مینودشت، «حسن دهمرده» در شهرستان گالیکش، «عباس عیدی» در شهرستان کلاله و «مولام‌حاجیلی دوجی» در شهرستان مراوه‌تپه نیز به عنوان روسای هیات‌های نظارت شوراهای اسلامی شهرستان‌های فوق انتخاب شدند.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول