اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

با امید به آینده از مشکلات عبور می‌کنیم / مسوولان اقتصادی اراده‌ای برای مبارزه با گرانی ندارند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور یکی از برنامه‌های تهاجم فرهنگی دشمن است، اما ملت ایران با امید به آینده از این مرحله هم عبور خواهد کرد.

با امید به آینده از مشکلات عبور می‌کنیم / مسوولان اقتصادی اراده‌ای برای مبارزه با گرانی ندارند!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار با جمعی از اهالی شهرستان اسکو و شورای اداری این شهرستان با انتقاد از نبود نظارت‌ها بر بازار کالاهای اساسی اظهار داشت: همه مسوولان اقتصادی از گرانی و فشارهای اقتصادی گلایه دارند، اما انگار هیچ اراده‌ای برای مبارزه با آن وجود ندارد.

امام جمعه تبریز توزیع نامناسب گوشت مرغ و روغن نباتی در بازار را مورد اشاره قرار داد و گفت: نبود نظارت بر بازار باعث شده است دلالان سودهای کلان به جیب بزنند و قیمت اجناس در یک مغازه نسبت به مغازه دیگر متفاوت باشد. 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری تاکید کرد: مسوولان اقتصادی باید نسبت به شرایط موجود اقدام اساسی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت های تقویمی و روز راهیان نور تصریح کرد: کاروان‌های راهیان نور بهترین و نزدیکترین راه برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و جبهه و جهاد به نسل امروز جامعه است.

امام جمعه تبریز با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لغو سفرهای کاروان‌های راهیان نور در یک سال گذشته یادآور شد: کسانی که در زمان جنگ نبودند و مناطق عملیاتی را ندیده‌اند، باید با استفاده از فرصت کاروان‌های راهیان نور با فرهنگ جبهه‌ها آشنا شوند.

آل‌هاشم با بیان اینکه شهدا مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند، بیان داشت: ترس و واهمه دشمن از ملت ایران به برکت خون شهدا و در سایه پیشرفت‌های علمی و فناوری‌های هسته‌ای است که با دستان توانمند جوانان دانشمند ایرانی به منصه ظهور رسیده است.

 وی گفت: امروز گرچه مشکلاتی داریم اما با امید به آینده و با تکیه بر توانایی‌های جوانان ایرانی باز هم پیروز میدان خواهیم بود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول