اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رئیس جمهور مرکز ۱۸ هزار راسی تولید دام اصلاح شده کرمانشاه را افتتاح کرد

مرکز ۱۸ هزار راسی تولید و تکثیر دام اصلاح شده‌ سپیدان کوثر کرمانشاه در بخش دینور به دستور رئیس‌جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

رئیس جمهور مرکز ۱۸ هزار راسی تولید دام اصلاح شده کرمانشاه را افتتاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین گرامیداشت روز «شهید» و بهره‌برداری از طرح‌های فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و مسکونی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌های تهران، کرمانشاه، مرکزی و ایلام امروز با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید در کرمانشاه کار احداث مرکز تولید و تکثیر دام اصلاح شده سپیدان کوثر کرمانشاه در بخش دینور در زمینی به مساحت ۴۲ هکتار با ظرفیت ۱۸ هزار راس دام را برعهده داشته که دقایقی پیش به دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

این مرکز در مرحله اول، فعالیت خود را با ظرفیت ۵ هزار راس دام آغاز می‌کند و تا پایان سال آینده ظرفیت آن تکمیل و به ۱۸ هزار راس خواهد رسید.

برای ایجاد این مجموعه تاکنون ۵۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که ۱۵ میلیارد آن از محل تسهیلات بانکی تامین شده و تا ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت، اشتغالزایی این مجموعه نیز را در فاز اول ۴۰ نفر که در فازهای بعدی تا ۱۶۰ نفر افزایش می یابد

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول