اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

پیش‌بینی مخاطرات جوی نقش بسزایی در مدیریت بحران‌ها دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی در شصت و دومین سالگرد تاسیس سازمان هواشناسی گفت: پیش‌بینی مخاطرات جوی نقش به‌سزایی در مدیریت بحران‌ها دارد.

پیش‌بینی مخاطرات جوی نقش بسزایی در مدیریت بحران‌ها دارد

‌به گزارش خبرگزارش فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سحر تاج‌بخش مسلمان،‌ در مراسم شصت و دومین سالگرد تاسیس سازمان هواشناسی که در محل پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو برگزار شد با تبریک این روز بیان کرد: امسال تجربه بسیار جدیدی برای همه ما در سطح دنیا بود و ارکان عملیاتی در سطح جهان با بیماری ناشناخته کرونا مواجه بودند.

وی با گرامیداشت یادو خاطره درگذشتگان بیماری کرونا‌ افزود: کرونا تجربیات خوبی هم برای همگان بر جای گذاشت و آن این است که پیش‌بینی مخاطرات جوی نقش بسیار تاثیرگذاری در مدیریت بحران‌ها دارد؛ موضوعی که همکاران من در سازمان هواشناسی سال‌ها با آن عجین هستند و زندگی ما با این مخاطرات و بحران‌ها عجین است.

رئیس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به هم‌نشینی مدام کارشناسان این سازمان با بحران‌ها بیان کرد: از این جهت است که ما همواره اصرار و تاکید داریم در سطح دولتمردان در حوزه‌های نظارتی و دولتمردان سازمان هواشناسی مورد حمایت قرار گیرد و  قدردان همه کمک های انجام شده به این سازمان در دو سال گذشته هستیم.

وی با اشاره به تلاش این سازمان برای حرکت پرتوان در این مسیر ابراز امیدواری کرد: حمایت دولتمردان و تصمیم‌گیران از این سازمان ادامه داشته باشد و این سازمان بتواند، پیش‌بینی‌های باکیفیت‌تر با هدف مدیریت بحران ها و مخاطرات جوی ارائه کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول