اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازگشت 14 زندانی استان اصفهان به آغوش خانواده

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان از آزادی ۱۴ زندانی از زندان مرکزی اصفهان در ششمین مرحله اجرای طرح نذر هشتم امام رضا(ع) خبر داد.

بازگشت 14 زندانی استان اصفهان به آغوش خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، محمود ضیائی‌فرد با اشاره به آزادی ۱۴ زندانی از زندان مرکزی اصفهان اظهار داشت: در ششمین مرحله از اجرای طرح نذر هشتم به نیابت از امام رضا(ع) با کمک خیران خیریه امام موسی کاظم(ع) تعداد ۱۴ زندانی رسوبی در این زندان که بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بدهی داشتند، آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با قدردانی از حضور خیران در این امر خداپسندانه خواستار حضور دیگر خیران در روزهای پایانی سال شد و افزود: آزادی این تعداد زندانی با کمک ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی خیران انجام شد که مابقی بدهی آن‌ها از محل وام‌های قرض‌الحسنه و یا آورده خود مددجو بوده است.

اهدای ۸ دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اصفهانی

وی ادامه داد: همزمان با روز بعثت پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) با کمک خیران خیریه امام موسی کاظم(ع) ۸ عدد تبلت برای آموزش و تدریس فرزندان زندانیان نیازمند تأمین و اهدا شد.

ضیایی‌فرد بیان کرد: با اجرای مراحل مختلف نذر هشتم که به نیت امام رضا(ع) در زندان‌های استان اجرا می‌شود، زمینه حضور و کمک خیران رشد بیشتری داشته و کمک به نیازمندان افزایش یافته است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: تعیین نیاز خانواده‌های زندانی در هر زمینه‌ای پس از درخواست زندانی و یا در ملاقات و سرکشی و‌ رفع مشکلات زندانی و یا خانواده وی پس از تحقیق و بررسی توسط مددکاران و ‌هیأت‌های تحقیق انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول