اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

واکسینه شدن همه سالمندان مقیم در مراکز تحت نظارت بهزیستی فارس تا بهار ۱۴۰۰

مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به ادامه قرنطینه مراکز اقامتی سالمندان و معلولان از واکسینه شدن همه سالمندان تحت پوشش بهزیستی فارس تا بهار ۱۴۰۰ خبر داد.

واکسینه شدن همه سالمندان مقیم در مراکز تحت نظارت  بهزیستی فارس تا بهار ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدصادق کشفی نژاد با بیان اینکه معاونت توانبخشی بهزیستی استان پیگیر به سرانجام رساندن واکسیناسون کووید ۱۹ به جامعه سالمندان و افراد دارای معلولیت در مراکز توانبخشی و نگهداری است، گفت: با توجه به شیوع موج بعدی کرونا بهزیستی فارس تصمیمات تازه‌ای جهت کنترل و پیشگیری هر چه بیشتر از شیوع این بیماری همه گیر در مراکز خود در نظر داشته است. 

وی افزود: با هماهنگی های صورت پذیرفته با دانشگاه علوم پزشکی شیراز تمامی مراکز اقامتی تحت نظارت بهزیستی فارس در بهار پیش رو واکسینه خواهند شد. 

کشفی نژاد تعداد مراکز اقامتی و نگهداری تحت نظارت سازمان بهزیستی را ۵۹ مرکز دانست و افزود: بیش از دو هزار و ۶۰۰ نفر از این توانخواهان در سطح استان فارس هستند.

وی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز نگهداری اظهار داشت: مراکز ما، همچنان قرنطینه هستند و تمامی ترددها و حتی رفت و آمدهای خانواده ها ، حامیان و خیرین  با محدودیت روبه رو است.

مدیرکل بهزیستی استان با تاکید بر اینکه شرایط قرنطینه مراکز باید ادامه یابد ادامه داد: اقدامات کنترلی و پیشگیرانه جدی از سوی بهزیستی در تمامی مراکز انجام می شود و همچنین از زمان شروع ویروس کرونا  در چند نوبت بازدیدهایی به صورت  آنلاین و حضوری  از مراکز انجام شده است و این روند ادامه خواهد داشت که تعداد بالایی از مراکز پروتکل‌ها را رعایت کردند و  تعداد محدودی هم که نسبت به اجرای پروتکل‌ها کوتاهی کرده‌ بودند که تذکر گرفتند.

او در پایان با نوید بر واکسینه شدن گروه هدف سالمندان گفت: با حفظ و رعایت حال و سلامتی سالمندان و افراد دارای معلولیت در توانبخشی ها، محدودیت هایی برای پذیرش مددجویان جدید در مراکز مذکور در نظر گرفته شده است و این فرایند تا اتمام شیوع ویروس کرونا جهت سلامتی آنها همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول