اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پذیرش گردشگران در مراکز اقامتی به رنگ‌بندی‌ کرونایی آذربایجان‌غربی بستگی دارد/خودداری مردم از مسافرت

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه با توجه به وضعیت شکننده استان و خطر شیوع و گستردگی کرونا، توصیه می‌کنیم مردم از مسافرت اجتناب کنند، گفت: پذیرش گردشگر در مراکز اقامتی کاملا به رنگ‌بندی‌های کرونایی استان و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بستگی دارد.

پذیرش گردشگران در مراکز اقامتی به رنگ‌بندی‌ کرونایی آذربایجان‌غربی بستگی دارد/خودداری مردم از مسافرت

محمدمهدی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: ستاد مدیریت سفر نوروزی در آذربایجان‌غربی با پیوست کرونایی شکل می‌گیرد و بدون شک با توجه به آخرین وضعیت استان، محدودیت‌هایی در تردد و سفر به استان خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: اقامت مسافران در اماکن عمومی از جمله پارک ها، فضاهای سبز شهری و مدارس براساس اعلام ستاد کرونا ممنوع است ولی آن دسته از مسافرانی که بالاجبار از قبل نسبت به رزرو اتاق یا سوئیت اقدام کرده‌اند، می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن و استراحتگاه‌هایی که از اداره کل میراث فرهنگی مجوز دارند، اقامت داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به وضعیت شکننده استان و خطر شیوع و گستردگی کرونا، توصیه می‌کنیم مردم از مسافرت اجتناب کنند.

شهریاری گفت: ورود مسافران و گردشگران به آذربایجان‌غربی ارتباط مستقیمی با وضعیت شهرهای استان دارد و اگر شهری رنگ آبی باشد و زیاد در معرض خطر شیوع و گستردگی کرونا نباشد، امکان بازگشایی برخی از مراکز گردشگری در این شهرها وجود خواهد داشت، اما اگر وضعیت شهرها به رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز باشد، به دلیل ورود کرونای انگلیسی و بالا بودن خطر شیوع این ویروس نمی‌توانیم نسبت به بازگشایی مراکز اقامتی اقدام کنیم.

وی اظهار داشت: معیار در پذیرش گردشگران در مراکز اقامتی کاملا به رنگ‌بندی‌های کرونایی استان بستگی دارد.

استاندار آذربایجان‌غربی خواستار همکاری هر چه بیش‌تر مردم برای کنترل این بیماری شد و افزود: امیدواریم مردم با پرهیز از سفر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نسبت به کنترل و مدیریت بیماری کرونا در استان، ما را یاری رسانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول