اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح ۲۰ واحد مسکن نیازمندان در سدیچ شهرستان جاسک

هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری و مشارکت خیر نیکوکار شیخ عبدالجلیل قاسمی، ۲۰ واحد مسکن نیازمندان در سدیچ بخش لیردف شهرستان جاسک افتتاح شد.

افتتاح ۲۰ واحد مسکن نیازمندان در سدیچ شهرستان جاسک

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، مراسم افتتاح مسکن نیازمندان در سدیچ با حضور محمد رادمهر فرماندار جاسک، اسحاق رئیسی بخشدار لیردف و جمعی از اعضای شورای شهر لیردف و سایر مسؤولان برگزار شد.

علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: تأمین مسکن یکی از اساسی‌ترین خدمات ارائه‌شده به خانواده‌های تحت حمایت توسط این نهاد می‌باشد.

وی از افتتاح واحدهای مسکونی نیازمندان در مناطق روستایی سیل‌زده سدیچ خبر داد و اظهار داشت: بارندگی شدید و بروز سیل در سال گذشته منجر به آسیب و تخریب بسیاری از منازل روستایی در شهرستان جاسک شده بود بر همین اساس کمیته امداد با همکاری خیر نیکوکار شیخ عبدالجلیل قاسمی اقدام به احداث ۲۰ واحد مسکن در این مناطق نمود که ۹ واحد آن برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در مناطق سیل‌زده سدیچ واقع در بخش لیردف شهرستان جاسک در هفته احسان و نیکوکاری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان افزود: زیربنای واحدها ۹۰ مترمربع بوده و با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۲۰ میلیون تومان احداث شده است که مجموعاً مبلغ چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه گردیده است و همچنین ایشان ، موکت ، یخچال و یک دستگاه کولرگازی به ارزش حدود ۱۵ میلیون تومان مجموعاً ۳۰۰ میلیون تومان به این خانواده‌ها اعطا نمودند.

 الهیاری ضمن تشکر و قدردانی از بانی خیر نیکوکار این امر گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش‌های گسترده‌ای به‌منظور تأمین مسکن محرومان و نیازمندان داشته است و از افتخارات کمیته امداد این است که با کمک خیران و موسسه‌های خیریه ، سرپناهی مطمئن برای خانواده‌های تحت حمایت ساخته شود و سبب کاهش آلام و رفع بخشی از مشکلات آنان گردد.

انتهای پیام/88057

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول