اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«صبحانه با عشق» به میزبانی خانواده شهدا می رود/ پخش در ایام نوروز

برنامه تلویزیونی «صبحانه با عشق» با اجرای جمعی از بازیگران به میزبانی خانواده شهدا می رود. این برنامه از شبکه افق پخش خواهد شد.

«صبحانه با عشق» به میزبانی خانواده شهدا می رود/ پخش در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی «صبحانه با عشق» به تهیه کنندگی جواد عراقی، کارگردانی علی نیکبخت، محمد رفیعی و مسعود دهنوی و با حضور مهران رجبی، جعفر دهقان، محسن صالحی خواه و محمدحسین سرو از جمعه بیست و دوم اسفندماه ساعت ۹ صبح روی آنتن شبکه اُفق می‌رود.

در هر قسمت از این برنامه که با اجرای یکی از مجریان و هنرمندان روی آنتن می رود، والدین معظم شهدا در فضایی گرم و صمیمی میزبان عوامل «صبحانه با عشق» هستند و با هدف کشف حقایقی از زندگی شهدا که باعث دستیابی به مقام شهادت شده‌اند، به بیان خاطراتی جذاب از فرزندانشان می پردازند.

اولین قسمت از این برنامه، خانواده شهید آقااحمدی در روستای دیزان در شهرستان طالقان میزبان عوامل «صبحانه با عشق» خواهند بود.

از ویژگی های دیگر این برنامه علاوه بر گفتگو با خانواده عزیز شهدا، می‌توان به معرفی مناطق دیدنی و جاذبه های توریستی روستاهای دورافتاده کشور اشاره کرد.

«صبحانه با عشق» در ایام نوروز نیز هر روز از شبکه افق سیما روی آنتن خواهد رفت که ساعت پخش آن در اخبار آتی اعلام خواهد شد.

برنامه «صبحانه با عشق» محصول گروه مستند روایت فتح است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول