اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرملین: پوتین فعلاً برنامه‌ای برای گفت‌وگو با بایدن ندارد

سخنگوی کرملین اعلام کرد که در حال حاضر هیچ‌ برنامه‌ای برای تماس تلفنی میان رؤسای جمهور روسیه و ایالات متحده آمریکا وجود ندارد.

کرملین: پوتین فعلاً برنامه‌ای برای گفت‌وگو با بایدن ندارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران تصریح کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تماس تلفنی میان «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه و «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا وجود ندارد.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، پسکوف در پاسخ به سؤالی مبنی بر هرگونه برنامه رئیس‌جمهور روسیه برای تماس تلفنی با رئیس‌جمهور آمریکا در آینده‌ای نزدیک گفت: «تا به حال، بحث‌هایی در خصوص این مسئله صورت نگرفته است».

اظهارنظر سخنگوی کرملین درباره برنامه رئیس‌جمهور روسیه برای گفت‌وگو با رئیس‌جمهور آمریکا در حالی مطرح شده است که وی چند روز پیش از آمادگی پوتین برای رایزنی با کشورهای مختلف از جمله آمریکا در خصوص اختلاف‌نظرها خبر داده بود.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین با بیان اینکه پوتین آماده است تا درباره مسائل مورد اختلاف با کشورهای مختلف از جمله آمریکا به رایزنی بنشیند، اما گفت که کشورهای مقابل هنوز چنین اراده سیاسی را از خود نشان نداده‌اند.

هشتم دی ماه، پوتین یک روز پس از اولین تماس تلفنی با بایدن طی یک سخنرانی در نشست مجازی «داووس»، تأکید کرد که اختلافات با واشنگتن همچنان وجود دارد.

دفتر پوتین در خصوص اولین تماس تلفنی وی با بایدن گفت: «(در جریان گفت‌و‌گوی تلفنی روسای جمهور روسیه و آمریکا) درباره مسائل بین‌المللی از قبیل خروج یکجانبه ایالات متحده از معاهده آسمان‌های باز، مشکلات (موجود) برای حفظ برجام، حل بحران اوکراین و ابتکار روسیه برای برگزاری نشست اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل صحبت شد».

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول