اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صهیونیست‌ها عامل شهادت سه ماهیگیر فلسطینی

پس اعلام شهادت سه ماهیگیر فلسطینی، وزارت داخلی نوار غزه پس از انجام تحقیقات اعلام کرد که این این سه ماهیگیر در پی انفجار کوادکوپتر انتحاری صهیونیست‌ها به شهات رسیده‌اند.

صهیونیست‌ها عامل شهادت سه ماهیگیر فلسطینی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ایاد البزم» سخنگوی وزارت داخلی نوار غزه، امروز (پنجشنبه)، در بیانیه‌ای علت شهادت سه ماهیگیر فلسطینی را اعلام کرد.

منابع خبری، روز یکشنبه هفته جاری، گزارش‌هایی از شهادت سه ماهیگیر فلسطینی در آب‌های جنوب نوار غزه خبر داده بودند.

به گزارش پایگاه خبری «شهاب»، وزارت داخلی نوار غزه اشغالگران صهیونیستی را مسئول شهادت سه ماهیگیر یادشده در تاریخ هفتم ماه مارس جاری در آب‌های مجاور «خان یونس» (جنوب نوار غزه)‌ دانست.

وزارت داخلی نوار غزه ضمن درخواست از مؤسسه‌های حقوقی داخلی و بین‌المللی برای پیگرد قانونی صهیونیست‌ها در پی این اقدام، اعلام کرد که پس از شنیدن اظهارات ماهیگیرانی که شاهد این حادثه بودند و همچنین اظهارات نیروهای پلیس دریایی و پس از بازبینی دوربین‌های پایش مقاومت، این فرضیه که اشغالگران مستقیما قایق را هدف قرار داده‌اند، رد شد.

در این بیانیه آمده است که این انفجار مرتبط با یک حادثه امنیتی در تاریخ بیست و دوم ماه فوریه گذشته در آب‌های مجاور خان یونیس بوده؛‌ حادثه‌ای که در نزدیکی محل انفجار سه ماهیگیر شهید رخ داده بود و صهیونیست‌ها در آن تاریخ یک گروه از نیروهای دریایی مقاومت را با پهپادهای انتحاری هدف قرار داده بودند.

وزارت داخلی نوار غزه در ادامه اعلام کرد که پس از بررسی شواهد در محل وقوع انفجار و خارج کردن تکه‌هایی از بدنه قایق، مشخص شد که دو تن از ماهیگیران یک کوادکوپتر صهیونیستی را که به تور آنها گیر کرده بود، پیدا می‌کنند آن هم درست نیم ساعت پیش از انفجار کوادکوپتر.

در ادامه آماده است که تکه‌هایی از بدنه یک کوادکوپتر دیگر در تور سه ماهیگیر شهید پس از خارج کردن آن از عمق دریا کشف شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول