اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

ارتش یمن دستاوردهای نظامی جدید خود را به نمایش گذاشت + عکس و فیلم

پس از اعلام اخیر سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره افتتاح نمایشگاهی برای صنایع نظامی این کشور، ارتش یمن، امروز، دستاوردهای نظامی خود را به نمایش گذاشت.

ارتش یمن دستاوردهای نظامی جدید خود را به نمایش گذاشت + عکس و فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروی مسلح یمن، امروز (پنجشنبه)، صنایع نظامی خود را همزمان با افتتاح نمایشگاهی به نام رهبر سابق جنبش انصارالله شهید «حسین بدرالدین الحوثی» به نمایش گذاشت.

به گزارش شبکه «المسیره»، نیروی مسلح یمن در این نمایشگاه از تعدادی از موشک‌های بالستیک، کروز، پهپادهای جدید و جدیدترین اسلحه‌های نظامی خود رو نمایی کرده است.

بر اساس این گزارش، نیروی مسلح یمن از موشک‌های بالستیک جدید  از نوع «سعیر»، «قاصم۲» و همچنین موشک کروز «قدس۲» پرده برداری کرده است.

 

 

 

 

المسیره همچنین نوشت که در این نمایشگاه از پهپادهای جدید «وعید»، «صماد۴»، «شهاب»، «مرصاد»، «رجوم» و «نبأ» رونمایی شده است.

 

در ادامه آمده است که نیروی مسلح یمن مین‌های دریایی جدیدی از نوع «کرار۱»، «کرار۲»، «کرار۳»، «عاصف۲»، «عاصف۳»، «عاصف۴»، «شواظ»، «ثاقب»، «اویس» «مجاهد» و «النازعات» را در نمایشگاه یادشده به نمایش گذاشته است.

 

 

 

عصر روز سه‌شنبه هفته جاری، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرده بود که در سالروز شهادت رهبر شهید سید حسین بدر الدین الحوثی رضوان‌الله علیه، نیروهای مسلح یمن، روز پنجشنبه (امروز) از نمایشگاه صنایع نظامی به ویژه تسلیحات راهبردی بازدارندگی رونمایی خواهد کرد.

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن، صبح امروز، این نمایشگاه را افتتاح کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول