اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کلنگ‌زنی یک واحد مسکونی به نمایندگی از ۱۱۰ واحد مسکونی در سی‌سخت

با حضور استاندار و رئیس کمیته امداد کشور کلنگ یک واحد مسکونی به نمایندگی از ۱۱۰ واحد مسکونی در سی‌سخت زده شد.

کلنگ‌زنی یک واحد مسکونی به نمایندگی از ۱۱۰ واحد مسکونی در سی‌سخت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رئیس کمیته امداد سفر یک روزه‌ای به شهرستان زلزله زده سی‌سخت داشت همچنین نشستی به ریاست استاندار و با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد، مبشری مدیرکل کمیته امداد استان، فرماندار دنا، مدیران کل امداد و  بنیاد مسکن استان، امام جمعه سی‌سخت و بخشدار مرکزی در محل فرمانداری دنا برگزار شد.

 در ادامه این نشست رئیس کمیته امداد کشور ضمن بازدید از وضعیت مردم زلزله زده  کلنگ احداث یک مسکن به نمایندگی از ۱۱۰ مسکن را به زمین زده شد.

قباد مبشری افزود: در این نشست مقرر شد تعداد ۱۱۰ واحد مسکونی مددجویی که در زلزله اخیر کاملا تخریب شدند با مشارکت کمیته امداد، استانداری، بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های متولی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ احداث و تحویل مددجویان شود۰

مدیرکل امداد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ادامه کلنگ احداث یک واحد به نمایندگی از ۱۱۰ واحد توسط رئیس کمیته امداد زده شد.

مبشری  زیر بنای هر واحد مددجویی را از۶۰ تا ۷۰ متر عنوان کرد و گفت: متوسط اعتبار هر واحد ۱۸۵ میلیون تومان  است که ۵۵ میلیون بلاعوض و۱۳۰ میلیون تومان نیز ازمحل تسهیلات بانکی تامین می‌شود.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول