اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تخریب ۱۱ کوره غیرمجاز زغال در کهریزک

معاون قضایی بخش کهریزک گفت: ۱۱ کوره تولید زغال و معدوم سازی چوب‌های تازه هرس شده درختان تخریب شدند.

تخریب ۱۱ کوره غیرمجاز زغال در کهریزک

محمد ساری معاون قضایی بخش کهریزک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: ۱۱ کوره زغال گیری با تلاش و حضور به موقع بازرسان و مقامات قضایی بخش کهریزک شهرستان ری کشف و تخریب شد.

وی گفت: در راستای اجرای اقدامات حفاظتی در حوزه استحفاظی در عملیاتی غافلگیرانه با تحت نظر قرار دادن منطقه ۱۱ کوره زغال غیرمجاز فعال در بخش کهریزک شهرستان ری کشف و تخریب و زمین‌ها آزادسازی شد.

معاون قضایی بخش کهریزک ادامه داد: متخلفان از چوب تازه درختان هرس شده برای تولید زغال استفاده می‌کردند که برای مقابله با این اقدام تمام چوب‌های کشف شده معدوم شد.

ساری با بیان اینکه اغلب افراد از افراد اتباع بیگانه بودند، عنوان کرد: در این راستا یک خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد و مالک زمین دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

معاون قضایی بخش کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی و پسماند در دستور کار قرار دارد و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول