اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

شوراهای «ائتلاف» و «وحدت» به وحدت می‌رسند/ هیچ چیز درباره حضور «رئیسی» قطعی نیست

غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت: احتمال نزدیک‌شدن شورای ائتلاف به شورای وحدت زیاد است و گفت‌وگوها بین این دو مجموعه در جریان است و امیدواریم که در نهایت این دو تشکیلات به وحدت برسند.

شوراهای «ائتلاف» و «وحدت» به وحدت می‌رسند/ هیچ چیز درباره حضور «رئیسی» قطعی نیست

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جامعه روحانیت در انتخابات پیش رو بیش از آنکه بر فرد خاصی متمرکز باشد بر برنامه‌ها تأکید دارد، از ادامه تلاش‌ها برای به وحدت رسیدن اصولگرایان خبر داد و گفت: احتمال نزدیک‌شدن شورای ائتلاف به شورای وحدت زیاد است و گفت‌وگوها بین این دو مجموعه در جریان است و امیدواریم که در نهایت این دو تشکیلات به وحدت برسند.

وی که با نامه نیوز گفت‌و‌گو می‌کرد، در خصوص اینکه چه شخصی می‌تواند مورد اجماع باشد، بیان کرد: «طبیعی است فردی موردنظر خواهد بود که آمار و کارنامه خوبی در مدیریت داشته باشد و از طرفی برنامه‌های راهبردی کاملی ارائه دهد زیرا اگر چنین نباشد عملا از اداره مناسب کشور عاجز می‌شود. جامعه روحانیت می‌خواهد در انتخابات سال آینده همه معیارهای لازم را لحاظ کند تا انشالله رئیس‌جمهور آینده، فردی باشد که با برنامه‌ای منسجم به فعالیت بپردازد».

مصباحی‌مقدم پایان در پاسخ به این پرسش که آیا نیامدن سید ابراهیم رئیسی قطعی است یا نه، گفت: «هیچ چیز هنوز قطعی نیست و باید منتظر ماند و دید که چه پیش می‌آید».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول