اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انبار دپوی 12 تن برنج ایرانی در کرج کشف شد

فرمانده انتظامی کرج از کشف انبار دپو برنج در دهقان ویلا خبر داد و گفت: در بازرسی از این ویلا 12 تن برنج ایرانی به ارزش 4 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

انبار دپوی 12 تن برنج ایرانی در کرج کشف شد

محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر دپو مقدار قابل توجهی برنج در یک واحد تجاری در منطقه «دهقان ویلا» شهرستان «کرج»، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری 46 دهقان ویلا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از آنجا 12 تن برنج ایرانی که برای افزایش قیمت در بازار احتکار شده بود، کشف کردند.

این فرمانده انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: ارزش برنج های کشف شده حدود 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

گودرزی در پایان از شهروندان درخواست کرد تا احتکار و دپو هر گونه کالا را که سبب بالا رفتن قیمت‌ها و ضربه زدن به معیشت مردم می شود را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول