اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

خواجه‌بافقی: باید نگاه مثبتی به تعداد زیاد تیم‌ها در سوپر لیگ جودو داشته باشیم

سرمربی تیم رعد پدافند سمنان گفت: حضور تعداد زیاد تیم‌ها در سوپر لیگ جودو را باید با دید مثبت‌ نگاه کرد چون فرصت بیشتری برای معرفی استعدادهای جدید به تیم ملی خواهد بود.

خواجه‌بافقی: باید نگاه مثبتی به تعداد زیاد تیم‌ها در سوپر لیگ جودو داشته باشیم

محمد خواجه‌بافقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری سومین دوره سوپر لیگ جودو، باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: حضور 16 تیم در این دوره از مسابقات بی‌سابقه بود. به خاطر تعداد زیاد تیم‌ها از نظر کمی و کیفی، در مجموع لیگ بسیار خوب برگزار شد. همچنین برداشته شدن تعلیق جودو ایران قبل از برگزاری سوپر لیگ باعث شد تا جودوکاها کشورمان با قدرت و انگیزه وارد این مسابقات شوند. چون این رقابتها نزدیک‌ترین مسابقه به پیکارهای قهرمانی آسیا در فروردین ماه 1400 بود.

وی افزود: تمام جودوکاها عنوان‌دار و فیکس تیم ملی در این رقابتها حاضر بودند تا با اثبات شایستگی خودشان به کادر فنی تیم ملی، برای شرکت در مسابقات آسیایی قرقیزستان، جز نفرات اعزامی به این پیکارها باشند.

سرمربی تیم جودو رعد پدافند هوایی سمنان در مورد قهرمانی در سوپر لیگ جودو عنوان کرد: با توجه به تلاش باشگاه‌ها برای جذب و به خدمت گرفتن برترین بازیکنان به منظور کسب بهترین نتیجه، تمامی ورزشکاران ملی‌پوش در تیم‌های مختلف حضور داشتند که این امر موجب رقابت نزدیک و جذاب بین تیم‌ها شده بود. در هر مرحله از رقابتهای سوپر لیگ جودو با توجه به صعود تیم‌های برتر هر گروه به مراحل بالاتر، مسابقات بهتر و پرهیجان‌تری را شاهد بودیم. ولی با توجه به شناخت خوبی که از بازیکنان سایر تیم‌ها داشتیم و با غیرت بازیکنان توانستیم به لطف خدا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیاد تیم‌ها را باید با دید مثبت‌ نگاه کرد، یادآور شد:  تمایل استان‌ها، باشگاه‌های نظامی و بخش خصوصی به تیم‌داری در لیگ، باعث جذب اسپانسرهای و اشتغال بیشتر بازیکنان در لیگ می‌شود و فرصتی برای معرفی استعدادهای جدید به تیم ملی خواهد بود.

سرمربی تیم جودو رعد پدافند هوایی سمنان در مورد داورهایی سوپر لیگ هم گفت: بهترین داوران در سوپر لیگ جودو قضاوت می‌کردند و مشکل داوری نداشتیم. ویدئو چک در این مسابقات وجود داشت و اگر هر جایی اعتراضی بود، فیلم مبارزه را بازبینی می‌کردند در مجموع رقابتها هیچ مشکلی نداشت. 

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول