اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی فلسطین، رژیم صهیونیستی را تهدید به انتقام شهدای ماهیگیر کرد

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از مشخص شدن علت به شهادت رسیدن صیادان فلسطینی، تأکید کرد که اجازه نخواهد داد این رژیم قواعد درگیری را تغییر دهد.

جهاد اسلامی فلسطین، رژیم صهیونیستی را تهدید به انتقام شهدای ماهیگیر کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به دنبال اقدام رژیم صهیونیستی در به شهدات رساندن سه تن از صیادان فلیسطینی در ساحل غزه، «سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین حماس بیانیه‌ای تهدید آمیز علیه این رژیم صادر کرد و گفت که انتقام این شهدا را  خواهد گرفت.

سرایا القدس این اقدام جنایت آمیز صهیونیست‌ها را «حادثه دردآوری» دانست و تأکید کرد که بعد از تحقیقات کامل و فراگیر نیروهای امنیتی مقاومت فلسطین مشخص شد که رژیم صهیونیستی پشت حادثه به شهادت رسیدن سه تن از خانواده «اللحام» است.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی ضمن تأکید بر این که «خود این شهداء هدر نخواهد رفت»، تأکید کرد: «مقاومت فلسطین تأکید دارد که هرگز اجازه نخواهد داد قواعد درگیری که در برابر رژیم اشغالگر تثبیت شده بود، تغییر کند».

صبح یکشنبه این هفته سه تن از اعضای یک خانواده فلسطینی به نام‌‌های «یحیى مصطفی اللحام»، «حمدی حجازی اللحام» و «زکریا حجازی اللحام» کرد که بر اثر آن هر سه تن به شهادت رسیدند.

وزارت داخلی نواز غزه امروز با انتشار بیانیه‌ای ضمن معرفی کردن رژیم صهیونیستی به عنوان عامل شهادت این سه برادر درباره حادثه مذکور اعلام کرد که این انفجار با یک حادثه امنیتی در تاریخ بیست و دوم ماه فوریه گذشته در آب‌های مجاور خان یونیس مرتبط بوده است.

 صهیونیست‌ها در تاریخ مذکور یک گروه از نیروهای دریایی مقاومت را با پهپادهای انتحاری هدف قرار داده بودند که هر سه آن‌ها به شهادت رسیده بودند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول