اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

عقب ماندگی های قم باید جبران شود/ حمل و نقل عمومی قم نیازمند توجه ویژه است

رئیس شورای اسلامی شهر قم ضمن اشاره به ضرورت جبران عقب ماندگی های قم از وزیر کشور خواست در زمینه ساماندهی حمل و نقل عمومی قم و همچنین جبران کمبود تجهیزات آتش نشانی به استان کمک کند.

عقب ماندگی های قم باید جبران شود/ حمل و نقل عمومی قم نیازمند توجه ویژه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی عصر امروز در آیین افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 99 پروژه شهری با اشاره به برخی ویژگی های این پروژه ها بیان داشت: پروژه تقاطع ولی عصر (عج) در قم، کارکردهای درون شهری و برون شهری خوبی بویژه در موضوع مدیریت ترافیک دارد و البته ویژگی دیگر آن، این است که در سه سطح به مرحله اجرا درآمده است.

وی افزود: این تقاطع با دستان توانمند مهندسان بومی در سازمان توسعه و عمران شهرداری قم احداث شد و به همگان ثابت کرد که این مهندسان حتی به دانش فنی ساخت پل های با ارتفاع 30 متر هم مجهزند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم درباره آرام سازی محدوده حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) نیز خاطر نشان کرد: پروژه پیاده راه سازی در آن محدوده مانند پیاده راه خیابان انقلاب سبب رضایت مردم شده است که البته امر جداره سازی آن نیز باید عملیاتی شود.

جلالی ادامه داد: پروژه های متعدد دیگری نیز در قم در مرحله اجراست که از آن جمله می توان به تله سیژ، تقاطع بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم (ص) و همچنین تقاطع بزرگراه امام علی (ع) و بلوار حضرت معصومه (س) اشاره کرد.

وی با گریزی به بودجه مصوب 3062 میلیارد تومانی شهرداری قم در سال 1400 ابراز امیدواری کرد که این بودجه سبب استمرار حرکت مدیریت شهری در امر خدمت رسانی به مردم باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم سپس به کار سخت شهرداری ها در وضعیت سخت اقتصادی فعلی اشاره کرد و گفت: شهرداری قم و مدیریت شهری همچنان تلاش دارند تا مشکلات مالی سبب توقف پروژه های شهری نشود.

وی با تصریح بر این که عقب ماندگی های قم باید جبران شود خطاب به وزیر کشور که در این مراسم حضور داشت گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی قم همچنان با کمبودهای جدی دست و پنجه نرم می کند و البته آتش نشانی قم نیز با کمبود تجهیزات و ماشین آلات رو به روست و از این رو شایسته است تا وزارت کشور به رفع این معضلات ورود و نقش خود را ایفا کند.

جلالی در پایان اذعان کرد: همه مسؤولان مدیریت شهری تلاش دارند تا به چیزی جز خدمت به مردم نیندیشند و البته بر این باورند که قم باید در ترازی که از آن انتظار است رشد و پیشرفت داشته باشد.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول