اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حضوری دسته‌جمعی و پر سروصدا برای بازدید از ساختمانی نیمه‌کاره!

عصر روز گذشته در اتفاقی نادر، مراسمی نامانوس با حضور جمعی از مدیران استانی برای یک ساختمان نیمه‌کاره برگزار شد، اتفاقی که شاید یک در هزار رخ دهد.

حضوری دسته‌جمعی و پر سروصدا برای بازدید از ساختمانی نیمه‌کاره!

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، این مراسم که بیشتر جلسه مدح و ثنای یک شخص بود، با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس و جمعی از مسئولین شهر شیراز برگزار شد. 

از اجرای دو گروه موسیقی تا پذیرایی‌های آنچنانی با حضور افرادی با ظاهر خاص و حضور مدیران ارشد استانی در یک ساختمان نیمه کاره، سبب شد حاشیه این مراسم به اصل آن بچربد، اصلی که البته چندان وجود خارجی نداشت جز تعریف و تمجید از سرمایه‌گذار! 

منطقه شیخ علی چوپان، محله‌ای فقیرنشین و محروم است که برای ساخت این مدرسه در نظر گرفته شده و حال سوالی که مطرح می‌شود اینکه دلیل این همه هزینه‌های نابجا برای این نمایش چه بوده است؟ آیا نمی‌شد این مبالغ را برای تحصیل تعدادی از دانش‌آموزان همان محل که به دلیل فقر از تحصیل بازمانده‌اند، اختصاص داد؟ 

چرا وقتی این مدرسه نیمه کاره است و هنوز افتتاح نشده، مسئولین رده بالای استانی برای بازدید حضور پیدا می‌کنند؟ آیا برای سایر ساختمان‌های نیمه کاره و خیرساز نیز چنین اتفاقی رقم می‌خورد؟

از سوی دیگر باید به مدیران و مسئولان استانی خرده گرفت که چطور برای بسیاری از کارها زمان و فرصت ندارد، هنگامی که ارباب رجوع به آنها مراجعه می‌کند، سرشان شلوغ است اما برای چنین مراسمی که سر و ته آن معلوم نیست و خودشان می‌دانند که بازیچه خواهند بود، چطور حاضر به حضور شده‌اند؟ چه منافع و اتفاقاتی در ادامه رقم خواهد خورد که علاوه بر حضور در این مراسم نامانوس، لب از مدح، تمجید و ستایش از سرمایه‌گذار آن نمی‌بندند؟! 

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول