اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

غفوری: استقلال از نظر بدنی عقب است/ درگیری اسماعیلی و دانشگر طبیعی بود

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما مقداری از نظری بدنی عقب است و بهتر کار کنیم تا تیم بهتر شود.

غفوری: استقلال از نظر بدنی عقب است/ درگیری اسماعیلی و دانشگر طبیعی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ووریا غفوری پس از پیروزی مقابل پیکان در مورد اینکه استقلال در نیمه دوم عملکرد فنی ضعیف‌تری داشت، عنوان کرد: تیم ما مقداری از نظری بدنی عقب است. باید کار و بهتر تمرکز کنیم. باید سرمان را پایین بیندازیم و کارمان را انجام بدهیم تا تیممان را بهتر کنیم.

وی درمورد درگیری در رختکن گفت: اتفاق خاصی نبود. همه ناراحت بودیم. در نیمه اول دو بر صفر به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم خوب بازی نکردیم و همه ناراحت بودند.

کاپیتان استقلال در خصوص درگیری لفظی ادامه دار اسماعیلی و دانشگر در جریان بازی، اظهار داشت: این طبیعی است. در بازی بعضی اوقات بازیکنان با هم بحث می کنند اما تمام شد. اتفاق خاصی رخ نداد.

غفوری در خصوص اینکه استقلال با فرهاد مجیدی رفته رفته شرایط آرمانی پیدا می‌کند، گفت: ما باید وظیفه‌مان را انجام بدهیم. مربیان هم کارشان را می‌کنند. تازه آمده‌اند. باید زمان بدهیم تا تفکراتشان در تیم پیاده کنند. ما هم باید از نظر بدنی آماده تر باشیم و عملکرد تیمی بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص مشکلات مالی استقلال عنوان کرد:‌ مشکلات در حال حل شدن هستند.کل مجموعه تلاش می‌کند که آرامشی در تیم حاکم شود و به ثبات برسیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول