اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فریبا: استقلال می‌تواند زیباتر بازی کند/ چند موقعیت گلزنی را از دست دادیم

پیشکسوت استقلال گفت: ‌این تیم می تواند زیباتر بازی کند و همراه با نتیجه، فوتبال جذاب‌تری را هم ارائه کند.

فریبا: استقلال می‌تواند زیباتر بازی کند/ چند موقعیت گلزنی را از دست دادیم

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی اظهار داشت: از قبل هم مشخص بود بازی سختی در انتظار استقلال است. تیم های مهدی تارتار فضا را خوب می‌بندند، به خوبی پرس می‌کنند و البته از موقعیت‌های گلزنی هم خوب استفاده می‌کند.

وی افزود:‌ بازی در جام حذفی بود. جامی که با خوردن یک گل ممکن است یک تیم حذف شود و دیگر فرصتی برای جبران نباشد. پیکان هم بعد از اینکه گل اول را دریافت کرد، دفاع چند لایه را کنار گذاشت و برای زدن گل تساوی حمله کرد که گل دوم را هم استقلال زد. پس از آن پیکان رو به بازی مستقیم آورد که در این حالت هافبک‌ها از جریان بازی خارج می‌شوند.

این کارشناس با اشاره به یک اشکال فنی در تیم استقلال گفت: اشکالی که من در بازی استقلال دیدم، این است که آنان کمتر صاحب توپ‌های سوم می‌شدند. ضمن اینکه تقریباً تمام حملات پیکان از سمت چپ استقلال یعنی سمت راست پیکان انجام می‌شد؛ جایی که محمد نادری حضور داشت. تمام حملات پیکان از این سمت پایه‌ریزی شد. نادری روز بسیار خوبی را به خصوص در فاز هجومی پشت‌سر گذاشت اما از این جناح فشار زیادی به تیم آمد و شاهد موقعیت‌های 2 به تک و حتی 3 به تک بودیم. 

فریبا با اشاره به نیمه دوم مسابقه افزود: در نیمه اول استقلال از هر دو سمت نفوذ می‌کرد اما در نیمه دوم فقط از سمت چپ نفوذ داشتیم. با آمدن بابک مرادی و ارسلان مطهری شرایط تیم بهتر و هجومی‌تر شد. مرادی و مطهری بسیار با انگیزه نشان دادند. مرادی سه موقعیت صددرصد گلزنی داشت و یک بار هم با ضربه سر به تیرک پیکان زد. مطهری هم بسیار با انگیزه بازی کرد اگر این توپ‌ها گل می‌شد شرایط بازی تغییر می‌کرد. پیکان حتی یک توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

وی تصریح کرد: برد خیلی خوب و شیرینی بود اما به نظرم استقلال خیلی جا دارد که زیباتر بازی کند؛ یعنی همراه با نتیجه بازی زیباتری هم ارائه کند. البته در بازی با پیکان در نیمه اول استقلال خیلی خوب بازی کرد ولی در نیمه دم با توجه به بازی مستقیم حریف بازی از شکل اصلی خود خارج شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول