اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بارش برف در ارتفاعات هراز و فیروزکوه/ محورها لغزنده و ترافیک روانی دارد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: وضعیت بارندگی در محورهای هراز و فیروزکوه باعث لغزندگی سطح محورها شده و تردد باید با احتیاط همراه باشد.

بارش برف در ارتفاعات هراز و فیروزکوه/ محورها لغزنده و ترافیک روانی دارد

ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز بدون ترافیک در جریان است و مشکل خاصی برای تردد وسایل نقلیه مجاز وجود ندارد.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان در جریان است اما از ورود خودروهای فاقد مجوز و غیربومی به این محور و محور هراز جلوگیری می‌شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف خفیف و بارش باران هستیم و به همین دلیل سطح محورها لغزنده است و هم‌وطنان به هیچ عنوان بدون تجهیزات زمستانه وارد محورهای کوهستانی نشوند.

کهریزی ابراز کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان در جریان است اما با توجه به بارندگی‌های پراکنده خودروها باید با احتیاط بیشتری وارد این مسیرها شوند.

وی اضافه کرد: هم‌وطنان که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند، بدون تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ، پوشاک گرم، تغذیه کافی، اطمینان از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودرو و با باک پر از بنزین وارد این محورها نشوند و مأموران پلیس راهور خودروهای فاقد این تجهیزات را باز خواهند گرداند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تأکید کرد: ورود خودروهای غیربومی و فاقد مجوز به استان مازندران ممنوع است و توصیه اکید داریم هم‌وطنان به هیچ عنوان وارد محورهای هراز و فیروزکوه نشوند زیرا در هر دو مسیر رفت و برگشت گیت‌های ایست ‌و بازرسی تعبیه شده و عوامل پلیس راه اجازه ورود و خروج خودروهای غیربومی را به استان‌های تهران و مازندران نخواهند داد.

کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنان‌مان رقم بزنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول