اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سیر یکنواخت کرونا در گیلان و نگرانی مردم از مسافران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از سیر یکنواخت بیماری کرونا در گیلان خبر داد و گفت: به‌شدت نگرانیم تا مسافرت‌ها موجب افزایش شیوع بیماری در استان شود.

سیر یکنواخت کرونا در گیلان و نگرانی مردم از مسافران

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آبتین حیدرزاده امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بستری بیماران کرونایی در گیلان اظهار کرد: ۲۹۷ تن از هم‌وطنان در بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند که ۶۰ تن از آن‌ها طی ۲۴ ساعته گذشته بستری‌شده‌اند.

وی بر لزوم رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد و افزود: ۷۰ تن از بیماران مبتلابه کرونا در ICU بستری هستند و حالشان وخیم هست و می‌طلبد رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم بیشتر شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از روند یکنواخت سیر بیماری در استان خبر داد و گفت: در سیر یکنواخت شیوع بیماری کرونا مردم سهیم هستند و در تلاش‌اند تا بیشتر رعایت کنند اما ما نیز همچون مردم نگران مسافرت‌های عید هستند تا خدای‌نکرده شیوع کرونا در استان بیشتر شود.

حیدرزاده با تأکید بر پرهیز از سفر به‌ویژه در تعطیلات آخر سال، بیان کرد: خوشبختانه محدودیت‌های ملی و استانی به جهت کنترل بیماری کرونا را شاهد هستیم اما لازم هست این محدودیت‌ها استمرار داشته باشد.

وی با اذعان به اینکه در حال حاضر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مرز ۶۰ درصد نرسیده، افزود: اگر پروتکل‌های بهداشتی ۸۵ درصد رعایت شود امیدواریم شاهد قطع زنجیره باشیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول