اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

وحدت نظر در انتخاب دولت انقلابی تاکید مقام معظم رهبری است

سرپرست معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری تشکیل دولت انقلابی در انتخابات سال ۱۴۰۰ بوده که با وحدت نظر عملی خواهد شد.

وحدت نظر در انتخاب دولت انقلابی تاکید مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا شابدین عصر امروز در جمع علمای اهل تسنن بخش مرزی شهرستان به مناسبت عید مبعث اظهار کرد: مبعث فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی بین مسلمانان بوده و مبعث روز مرگ جهالت و شرک‌پرستی است.
وی وجود پیامبر اکرم (ص) را یکی از مشترکات بین مسلمانان اهل تشیع و تسنن دانست و تصریح کرد: مشترکاتی مانند وجود پیامبر اکرم (ص)، قرآن کریم و قبله مسلمین به منظور نزدیکی و همدلی بین مذاهب اسلامی بوده تا مسلمانان فارغ از هرگونه اختلاف بتوانند دیوارهایی که دشمنان برای تخریب آنها بین تشیع و تسنن ساخته‌اند بردارند.

* وهابیت در جهان به ویژه منطقه خاورمیانه با نام اسلام خیانت می‌کنند/  مسلمانان شیعه و سنی با الگو قرار دادن پیامبر اکرم (ص) جلوی توطئه‌های دشمنان را بگیرند
سرپرست معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور  با اشاره به توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: وهابیت در جهان به ویژه منطقه خاورمیانه با نام اسلام خیانت کرده و باید مسلمانان شیعه و سنی هوشیار بوده و با الگو قرار دادن پیامبر اکرم (ص) جلوی توطئه‌های دشمنان را بگیرند.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی دشمنان سعی می‌کنند تا با تبلیغ گسترده بین پیروان مذاهب مختلف جهان اسلام تفرقه انداخته و اتحاد مسلمانان را بر هم زده و به اهداف خود دست یابند که با توجه به این امر در این برهه حساس وحدت و همدلی بین مسلمانان بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

* تخصص و توانمندی دو معیار مهم در کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید باشد
شابدین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ گفت: تشکیل دولت انقلابی توسط جوانان حزب‌اللهی تاکید مقام معظم رهبری بوده که با وحدت نظر بین شیعه و سنی در انتخاب اصلح عملی خواهد شد.
وی بیان کرد: تخصص و توانمندی دو معیار مهم در کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا بوده و همه ما باید دقت کنیم تا فردی انتخاب شود بتواند از این معیارها در راستای تحولات روستایی و شهری بهره ببرد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول