اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

صادقی: می خواهیم در لیگ برتر برنده باشیم/ موقعیت های گل ما بهتر بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از دیدار با نساجی مازندران گفت: از تجربیات این دیدار استفاده می‌کنیم تا در لیگ برنده باشیم.

صادقی: می خواهیم در لیگ برتر برنده باشیم/ موقعیت های گل ما بهتر بود

به گزارش خبرنگار ورزش خبرگزاری فارس صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از دیدار با نساجی مازندران گفت: از تجربیات این دیدار استفاده می‌کنیم تا در لیگ برنده باشیم.

وی افزود: ۶ بازیکن اصلی ما که در لیگ امسال بیشتر بازی کرده و جزو نفرات اصلی بودند به آنها استراحت دادیم. سعی کردیم به آنها در یک ربع یا ۲۰ دقیقه بازی دهیم که در شرایط بازی هم داشته باشند. از این لحاظ خوب بود که آنها بتوانند استراحت کافی داشته باشند. فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم و باید از تجربیات این بازی استفاده کنیم.

سرمربی سایپا درباره اینکه به نظر می‌رسید شما دوست داشتید بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، گفت: دوستانی که این سوال را مطرح کرده‌اند آیا بازی را دیده‌اند؟ با احترام به کسی که این سوال را پرسیده من مخالف این حرف هستم. اگر بازی را با دقت دیده باشید، موقعیت‌های گل ما بهتر و مسلم‌تر از نساجی بود. اگر بچه‌ها دقت داشتند در شروع بازی قبل از دقیقه ۱۰ دو موقعیت گل داشتیم.

سرمربی سایپا یادآور شد: همانطور که گفتم، ۶ بازیکن ما استراحت کردند و تعدادی از بازیکنان را در ۱۵ دقیقه آخر و ۲۰ دقیقه آخر وارد زمین کردیم که استراحتی برای بازی بعد داشته باشند. همین طور با چند دقیقه بازی برای دیدار بعد آماده شوند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ماراتن ضربات پنالتی، تصریح کرد: ضربات پنالتی خیلی جذاب بود. ۲ پنالتی را خراب کردیم اما فرصت برنده شدن را داشتیم اما پنالتی حساسیت‌های خود را دارد و در آخر پنالتی دروازه‌بان خراب شد. فکر می‌کنم کسانی که بازی را دیدند، لذت بردند.

صادقی درباره اینکه آیا ابوالفضل جلالی و مرادی مصدوم بودند یا خودتان بازی ندادید؟ گفت: هر دو سالم بودند اما با خودمان نیاوردیم. حسین ماهینی و بارانی را ۵ دقیقه بازی دادیم، رضا جعفری را ۲۰ دقیقه، مالکی را یک نیمه و در واقع ۶ بازیکن اصلی ما استراحت داشتند. نسبت به شرایط مسابقه، برخی ۲۰ دقیقه و برخی نیم ساعت بازی کردند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول