اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ترس صهیونیست‌ها از سرایا القدس؛ شلیک گنبد آهنین به سمت اهداف خیالی

پس از وعده انتقام شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، منابع خبری، فیلمی را منتشر کردند که نشان می‌دهد نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت اهداف خیالی شلیک کرده‌اند.

ترس صهیونیست‌ها از سرایا القدس؛ شلیک گنبد آهنین به سمت اهداف خیالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی، بامداد امروز (جمعه)، فیلمی را منتشر کردند که نشان می‌دهد، سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی بدون شناسایی هدفی حقیقی چند موشک شلیک کرده است.

این اقدام تنها چند ساعت پس از آن بود که سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس اعلام نتیجه تحقیقات مربوط به شهادت سه ماهیگیر فلسطینی به صهیونیست‌ها وعده انتقام داد.

 روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارانوت» پس از بیانیه سرایا القدس، نوشته بود، بر اساس تجربه هرگاه بازوی نظامی جهاد اسلامی تهدید به پاسخ کند، بهتر است این تهدیدها جدی گرفته شود.

حدود ساعت یازده دیشب به وقت ایران، منابع صهیونیستی از فعال شدن سامانه گنبد آهنین در شهرک‌های اطراف نوار غزه خبر دادند که پس از شلیک چند موشک از این سامانه به هدفی خیالی، منابع صهیونیستی گزارش دادند که آژیرهای خطر به اشتباه به صدا درآمده و «آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که این سامانه در پی یک رصد اشتباه فعال شده است.

این ماجرا از آنجا شروع شد که وزارت داخلی نواز غزه، بعد از ظهر روز گذشته، با انتشار بیانیه‌ای ضمن معرفی کردن رژیم صهیونیستی به عنوان عامل شهادت سه ماهیگیر فلسطینی در آب‌های جنوب نوار غزه درباره حادثه مذکور اعلام کرد که این انفجار با یک حادثه امنیتی در تاریخ بیست و دوم ماه فوریه گذشته در آب‌های مجاور خان یونیس مرتبط بوده است.

بر اساس تحقیقات وزارت داخلی نوار غزه، سه ماهیگیر فلسطینی بر اثر گیر کردن پهپادهای انتحاری رژیم صهیونیستی به تور آنها به شهادت رسیده‌اند.

سرایا القدس پس از اعلام نتیجه تحقیقات، در بیانیه‌ای ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که «خون شهدا هدر نخواهد رفت».

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول