اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افتخار نیروی انتظامی ایفای نقش بسیار موثر در امنیت کشور است

فرمانده ناجا با بیان اینکه خانواده شهدا همان اجر و پاداش شهید را دارند و به دلیل صبرو تحمل خود در فراغ عزیزانشان نزد پروردگار ماجورهستند، گفت: افتخار نیروی انتظامی ایفای نقش بسیار موثر در امنیت کشور است.

افتخار نیروی انتظامی ایفای نقش بسیار موثر در امنیت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در آئین «نکوداشت خانواده معظم ۲۶ شهید امسال نیروی انتظامی» که در جوار بارگاه امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: عید سعید مبعث را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگوار و شریف میهن اسلامی و همچنین رزمندگان اسلام و تمامی همکاران عزیزم در سراسر کشور تبریک عرض می‌کنم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن خیر مقدم به پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدای عزیز که به مشهد مشرف شده‌اند، افزود: مایل بودیم که در چند نوبت و در خدمت تعداد بیشتری از خانواده‌های معظم شهدا باشیم اما ضرورت توجه به شیوه‌نامه‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، مراقبت و محدودیت ایجاد کرده است.

وی از برگزار کنندگان این مراسم باشکوه و فرمانده انتظامی خراسان رضوی که در این روزهای عزیز و متعلق به شهدا مقدمات آن را فراهم ساخته، تشکر کرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه شهدای گرانقدر راهی را انتخاب کردند که ارزش آن را خداوند تبارک و تعالی، پیامبر عظیم الشان اسلام و ائمه اطهار (ع) گفته‌اند، اضافه کرد: بهترین راه و بهترین نوع انتخاب شهدا عاقبت بخیری بوده که برایشان به دست آمده است.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه مسئولیتی در قبال شهدا داریم و باید بتوانیم راه شهدا را به خوبی ادامه دهیم، عنوان  کرد: امیدواریم با دعای خیر شما خانواده معظم شهیدان در امتداد راه آنها حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بیش از ۱۳هزار شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است، یادآور شد: تعداد ۸هزار شهید در دوران دفاع مقدس و بیش از ۵هزار شهید نیز در دفاع از امنیت مرزها، شهرها و برخورد با کسانی که قصد تعدی به حقوق شهروندان داشتند تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه برای پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا غم فراق سخت است، گفت: اما چیزی که به انسان آرامش می‌دهد این است که این شهدای عزیز در چه راهی جان خود را نثار کرده‌اند و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز در این باره می‌فرمایند شهادت یک مرگ تاجرانه است، یعنی شهدا در راه رضای خدا و برای امنیت و آرامش مردم جان خود را از دست داده‌اند که این کار بزرگی است.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه دو نعمت سلامت وامنیت برای مردم بسیار ضروری است، خاطرنشان کرد: امنیت بالاترین نعمت است که خدا را شاکریم میهن اسلامی‌مان به برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگران، کشوری امن و با ثبات است.

وی با اشاره به اینکه شهدای عزیز هدف والایی داشتند، گفت: شهادت و مجاهدت این عزیزان برای حفظ، ثبات و تامین امنیت بسیار ارزشمند است تا جایی که هیچ کاری در کشور تا این اندازه ارزشمند نیست و این افراد افتخاری برای کشور و انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهادت پاداشی است برای مجاهدان فی سبیل الله، ادامه داد: این یک پاداش برای شهدا است که خانواده‌های معظم آنها نیز باید بدانند این عزیزان راهی را انتخاب کرده‌اند که  ان‌شاء‌الله همگی ما را نیز مورد شفاعت خود قرار خواهند داد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا همان اجر و پاداش شهید را دارند و به دلیل صبر و تحمل خود در فراغ عزیزان‌شان نزد پروردگار ماجورهستند.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان راه و حافظ ارزش‌های شهدا باشیم، افزود: حفاظت از این راه و ارزش‌ها همان وصیت شهداست که در پیروی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبلور می‌یابد.

فرمانده ناجا با ارج گذاری به صبر خانواده شهدا که الگو گرفته از صبر بازماندگان شهدای کربلا و صبر زینبی است، اضافه کرد: امروز نیروی انتظامی افتخار دارد که در حفظ و تامین امنیت کشور نقش بسیار موثری داشته و فرماندهان ومسئولان این نیرو خود را خادم خانواده معظم شهدا می‌دانند.

خدمت به خانواده معظم شهدا توفیقی بزرگ برای پلیس خراسان رضوی است 

سردار محمد کاظم تقوی، فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی نیز در حاشیه این  مراسم گفت: پلیس خراسان رضوی خدمتگزار زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا علیه السلام است و خدمت به خانواده معظم شهدا را نیز توفیق بزرگی برای خود می‌داند که به برکت عنایت امام رئوف، ثامن الحجج (ع)  و با همت  و تدابیر فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  حاصل می‌شود.

گفتنی است؛ در این مراسم از تعدادی خانواده های معظم شهدا تجلیل و فرمانده نیروی انتظامی به فرزندان این عزیزان مدال افتخار اهدا کرد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول