اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فعالیت 7 هزار واحد صنفی بدون پروانه در قم

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم از وجود بالغ بر 7 هزار واحد بی پروانه در قم و چالش عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آن ها خبر داد.

فعالیت 7 هزار واحد صنفی بدون پروانه در قم

 

حسن احمدلو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به گزارش مرکز بهداشت استان از کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بین اصناف قم اظهار کرد: باید گفت بخشی از کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بین اصناف و در روزهای پایانی سال اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: البته بالغ بر 7 هزار واحد بی پروانه در قم وجود دارد که بخشی از عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و برخی دیگر از تخلف ها هم مربوط به همین واحدهاست.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم همچنین درباره فروش فوق العاده نیز خاطر نشان کرد: اتحادیه های صنفی این اجازه را دریافت کرده اند که به شرط رعایت شیوه نامه های بهداشتی و نظارت کامل، فروش فوق العاده را در روزهای پایانی سال در دستور کار خود قرار دهند.

احمدلو درباره بازرسی های اصناف و اتحادیه ها نیز گفت: بازرسی های ویژه مربوط به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین فروش پایان سال، از روز بیستم بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

وی در عین حال از همه مردم و مسؤولان استان تقاضا کرد تا همیاری خود را در ایام پایانی سال جاری به اوج برسانند تا علاوه بر تأمین معیشت اصناف و همچنین رعایت انصاف در قبال مشتری، از شیوع موج جدید بیماری کرونا نیز در استان جلوگیری شود.

 انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول