اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

توصیه مهدی رسولی در روزهای دوری از راهیان نور: «درگاه این خانه بوسیدنی است» را بخوانید

در آستانه روز بزرگداشت شهداء، سالروز شهادت شهید داوود خالقی‌پور و ایام راهیان نور حاج مهدی رسولی به علاقه‌مندان مطالعه کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی است» را توصیه کرد.

توصیه مهدی رسولی در روزهای دوری از راهیان نور: «درگاه این خانه بوسیدنی است» را بخوانید

به گزارش خبرنگار مسجد و هیات خبرگزاری فارس، مادران شهدا همواره به عنوان نماد‌های ایثار، گذشت و الگو‌های صبر برای سایر افراد جامعه محسوب می‌شوند. آن‌ها با تقدیم فرزندان خود اجازه ندادند تا دشمنان از موقعیت‌های موجود به نفع خود استفاده کنند.

مادر شهیدان خالقی‌پور یکی از مادران نمونه زنجانی است که علاوه بر تقدیم سه فرزند خود، افتخار همسری جانباز دوران دفاع مقدس را دارد. خانواده شهیدان خالقی‌پور ساکن محله نازی‌آباد تهران هستند که در برخی از ایام سال در زنجان ساکن می‌شوند. اولین شهید این خانواده شهید داود خالقی‌پور، متولد ۱۳۴۴ است که در ۲۲ اسفند ۱۳۶۲ طی عملیات خیبر در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد. دو شهید دیگر این خانواده نیز رسول و علیرضا متولدین ۱۳۴۶ و ۱۳۵۰ بودند که به طور همزمان در سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه، عملیات پاسگاه زید، همزمان با عملیات مرصاد در جنوب کشور انجام شد در آغوش یکدیگر به فیض شهادت نائل آمدند.

بانو فروغ مُنهی، مادر شهیدان خالقی‌پور است که با صبر و پایداری راه فرزندان خود را ادامه می‌دهد. مادری که هنوز هم مثل ایام هشت سال دفاع مقدس، با اقتدار و محکم صحبت می‌کند و می‌گوید هنوز دفاع تمام نشده است و جنگ با دشمن ادامه دارد تا ظهور آقا امام زمان (عج).

کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی است» مروری بر خاطرات مادر شهیدان خالقی‌پور است که به قلم زینب عرفانیان نگارش و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

در آستانه روز بزرگداشت شهداء، سالروز شهادت شهید داوود خالقی‌پور و ایام راهیان نور حاج مهدی رسولی به علاقه‌مندان مطالعه کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی است» را توصیه کرد.

بسم رب الشهداء و الصدیقین
سالیانی است که خدای متعال توفیق آشنایی با خانواده نورانی خالقی‌پور را شامل حال این حقیر کرده است. چهره نورانی حاج‌آقا خالقی‌پور در روزهایی که بستری بودند را یادم هست.
حسرت از آشنایی دیرهنگام.
الحمدلله در این سال‌ها همیشه از محضر حاج خانم کسب نور کردیم
واقعا آستان این خانه بوسیدنی است.
پیشنهاد می‌کنم در این روزهای آخر سال و ایام پربرکت راهیان نور امسال با مطالعه کتاب‌های شهدایی از حسرت اردوهای راهیان نور بکاهیم
کتاب خاطرات حاج خانم خالقی‌پور بسیار خواندنی است.
کوچیک شما/ مهدی رسولی

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق کانال «کتاب هیأت» در ایتا، تلگرام و اینستاگرام به نشانی @ketabeheyat و یا تماس با ۰۹۱۹۸۸۰۰۲۵۵  کتاب را با تخفیف ویژه تهیه کنند.

مجموعه «کتاب هیأت» توسط جمعی از جوانان متعهد و انقلابی در راستای پیشبرد دغدغه و فرامین رهبر معظم انقلاب در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و با استفاده از ظرفیت عظیم هیأت‌های سراسر کشور تشکیل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول