اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

وزش باد نسبتا شدید و گردوخاک در سیستان و بلوچستان

امروز در نواحی مرکزی و جنوبی استان وزش باد نسبتا شدید و گردوخاک و روز شنبه در شمال، مرکز و برخی نواحی جنوبی سیستان و بلوچستان توفان گردوخاک پیش بینی می‌شود که سبب کاهش دید و اختلال تردد جاده ای و ریلی، احتمال لغو پروازها در زاهدان خواهد شد.

وزش باد نسبتا شدید و گردوخاک در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، براساس بررسی آخرین تصاویر ماهواره و نقشه های پیش یابی آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، امروز در مناطق مرکزی و جنوبی استان وزش باد متوسط تا براساس بررسی آخرین تصاویر ماهواره و نقشه های پیش یابی آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، امروز در جنوب شرق استان بارش خفیف و پراکنده باران دور از انتظار نیست و در سایرمناطق استان جوی آرام همراه با وزش باد متوسط خواهیم داشت.

روز جمعه در نواحی مرکزی و جنوبی استان وزش باد نسبتا شدید و گردوخاک و روز شنبه در شمال، مرکز و برخی نواحی جنوبی استان توفان گردوخاک پیش بینی می شود که سبب کاهش دید و اختلال تردد جاده ای و ریلی، احتمال لغو پروازها در زاهدان خواهد شد.

از روز جمعه افزایش ابر در سطح استان و احتمال بارش‌های پراکنده بویژه برای شنبه و یکشنبه در نواحی شمالی، مرکزی و جنوب شرق دور از انتظار نیست.

یکشنبه کاهش موقتی دما در نواحی شمالی و مرکزی پیش بینی می شود، روی دریا روزهای شنبه و یکشنبه افزایش شدت وزش باد و ارتفاع موج پیش بینی می شود.

انتهای پیام/3139/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول