اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هدف دشمن ایجاد فاصله بین نسلی در کشور است

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: ما نمی‌توانیم ولایت‌مدار باشیم ولی بصیرت نداشته باشیم؛ باید بدانیم که دشمنان قصد دارند فاصله بین نسلی برای ما ایجاد کنند.

هدف دشمن ایجاد فاصله بین نسلی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود احمدی‌نیا ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: بعثت پیامبر به آزادی، عدالت‌خواهی، کرامت و بزرگی انسان تحقق بخشید و ختم‌المرسلین شدند و امیدواریم با عمل به وظیفه رهرو راه ایشان شویم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ادامه داد: ۲۲ اسفند بنا به فرمان تاریخی امام یک نهاد مقدس که افضل نهاد‌ها است ساخته شد و نگاه امام صرفاً مبنی بر تشکیل یک سازمان نبوده و آن‌چه در کلام ایشان بود این بود که نظام اسلامی و‌ نهضت بیداری اسلام را به معنای واقعی تحقق بخشیده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد شهید دستگاهی که سیره آن بر اساس عصمت و طهارت است تا ما بدانیم پیشرفت‌های نظام مدیون تلاش و خون پاک شهدا بوده و باید همه نهادها بدانند امروز مظهر قدرت نظام جمهوری چیزی جز فداکاری شهدای ما نیست.

به گفته احمدی‌نیا در نگاه امام خانواده شهدا با صبر هنوز در صف اول صیانت و مبارزه و مقابله با زیاده‌خواهی سلطه‌گران ایستادند.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با تأکید بر اینکه خانواده شهدا وفاداری خود را به ولایت ثابت کردند، خاطرنشان کرد: مردم امروز در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی پرچمدار شهدای خود هستند و رهرو راه جانشین امام، رهبر انقلاب اسلامی به‌ عنوان پرچمدار اسلام هستند.

وی افزود: امروز وظیفه ما در راه شهدا این است که به سیره شهدا عمل کنیم و در این مسیر باید بدانیم کجا قرار گرفته‌ایم و چه وظیفه‌ای داریم، همه ما در نظام اسلامی به‌ عنوان یک سرباز ولایت وفادار به مکتب ولایت دین داریم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تأکید کرد: در مسیر سلطه پیروز همه میادین بوده‌ایم و این نکته را مدیون خون شهدا هستیم و منش این شهدا پایداری، استقامت و بیداری بوده و این را به همه جهانیان اثبات کردیم.

وی با اشاره به اینکه معتقدیم شهدا زنده هستند، بیان داشت: محور مقاومت با همین نگاه به نتیجه رسیدند که ظلم و‌ استکبار رو به پایان است و بعد از شهادت حاج قاسم دیدیم که دشمن به وحشت افتاده و دغدغه استکبار این است که فرهنگ ایثار و شهادت که در خون مسلمانان است را از بین ببرد و در مقابل آن بایستد.

احمدی‌نیا‌ تصریح کرد: امروز جامعه بزرگ ایثارگران در تمام ابعاد دانش، اقتصاد، دین، پایداری در برابر تحریم‌ها ایستاده‌ است؛ وفاداری به امام و شهدا امروزه عمل به وظیفه است و هر جایی که ایستادیم یک ظرفیت هستیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اظهار داشت: توصیه رهبر انقلاب اسلامی این است که مراقب باشید دشمن کجا را هدف قرار داده است؛ جوانانی که وفاداری به مکتب اهل‌بیت و ولایت را اثبات کرده‌اند.

وی بیان داشت: اگر امروزه بخواهیم در کنار شهدا بایستیم، چگونه باید بگوییم به سیره شما عمل کردیم؛ امانتداری بعد شهدا و پاسداری از دستاوردهای آن‌ها وظیفه تک تک ماست.

احمدی‌نیا گفت: تأکیدات رهبر انقلاب بر مقاومت و پاسداری نکته مهمی‌است؛ ما نمی‌توانیم ولایت‌مدار باشیم ولی بصیرت نداشته باشیم؛ باید با حرکت جهادی بدانیم که دشمنان قصد دارند فاصله بین نسلی برای ما ایجاد کنند.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه نورانیت امروز نظام نورانیت شهدا است و پایداری نظام از پایداری آن‌ها است؛ اضافه کرد: وقتی به مکتب حضرت امام بر می‌گردیم می‌بینیم که شهدا وجه‌الله‌ هستند؛ وظیفه ما در برابر وجه‌الله چیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حیات و نجات اسلام در برابر تمام غارتگری‌ها به‌ دست نخواهد آمد مگر با وحدت و خلوصی که شهدا برای ما به جا گذاشتند که باید عیناً همان شهدا باشد تا بتوانیم در برابر تهدیدات و ظلم‌ها پیروز میدان باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول