اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مشارکت اوقاف در اهدای 350جهیزیه به نوعروسان نیازمند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از مشارکت اوقاف در اهدای 350جهیزیه به نوعروسان نیازمند خبر داد.

مشارکت اوقاف در اهدای 350جهیزیه به نوعروسان نیازمند

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) 350 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به مشارکت اوقاف در اهدای این کمک هزینه‌ها بیان کرد: هزینه خرید هشت سری جهیزیه توسط اوقاف پرداخت شد.

وی گفت: این طرح به همت خیرین استان و اجرای میدانی سپاه استان زنجان و سایر ارگان‌ها و نهادهای خیریه در سطح استان در حال اجراست و به زودی این جهیزیه‌ها به زوج های جوان اهدا خواهد شد.

کرمی با اشاره به اینکه تلاش اوقاف کمک در رفع آسیب‌های اجتماعی بوده است، اضافه کرد: درآمد موقوفات استان بر طبق نیات واقفین نیک اندیش باید صرف این نیات شود،

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه یکی از سیاست‌های سازمان اوقاف ترویج موقوفات با نیات جدید و ایجاد وقف‌های مشارکتی است، اظهار کرد: همت بلند خیّران و واقفان می‌تواند زمینه بهرمندی بیشتر زوج‌های جوان از مواهب این طرح را فراهم کند.

وی از تشکیل شورای خیریه در اوقاف خبر داد و افزود: با جدیت و عزمی که اکنون در شورای هماهنگی امور خیریه برای کمک به نیازمندان و رفع گرفتاری‌های افراد کم توان مالی شهرستان که در بخش‌های مختلف معیشتی، مالی، درمانی، جهیزیه، تحصیلی و شغلی دچار مشکل و یا کسب و کار آنها آسیب دیده، این شورا زیرمجموعه‌های تخصصی در مناطق مختلف شهرستان ایجاد کرده و به صورت تخصصی به نیازهای شهروندان متقاضی پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول