اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

وعده گشایش ۱۴۰۰ از صحنه خارج شدن مسئولان غرب‌زده است

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: به فضل خدا در سال ۱۴۰۰ گشایشی خواهد بود اما آن گشایش از صحنه خارج شدن مسئولان ترسو، پیر خسته میلیاردر و درد نکشیده و غرب زده است.

وعده گشایش  ۱۴۰۰ از صحنه خارج شدن مسئولان  غرب‌زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به تفسیر آیه ۱۹۰ سوره آل عمران و نشانه‌های قدرت و حاکمیت خداوند در طبیعت پرداخت و اظهار داشت: آفرینش عالم هدف‌دار است طبیعت‌شناسی مقدمه خداشناسی است، مومنین از کنار نشانه‌ها و آیات‌الهی در طبیعت به سادگی عبور نمی‌کنند و در آن دقت می‌کنند تا قدرت پروردگار را بیشتر درک کنند.

وی افزود: ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهید سالروز تاسیس بنیاد شهید می‌باشد که این روز را به کارکنان خدوم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، شهرستان  و به همه ایثارگران و خانواده محترم آن‌ها که آبروی ما هستند تبریک عرض می‌کنیم. در جمهوری اسلامی ایران مسؤولی که به ایثارگران و خانواده شهدا احترام نگذارد هم نزد مردم بی‌آبروست و هم نزد خداوند.

  امام جمعه شهرستان با اشاره یه گوشه‌ای از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز گذشته و عید مبعث، یادآور شد: معظم‌له در سخنان روز مبعث با تاکید بر جنگ نرم، فرمودند، از فرصت‌های فضای مجازی در جامعه امیدآفرینی و توصیه به ایستادگی و بصیرت کنند دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق است بنده هم از جوانان عزیز انقلابی می‌خواهم که حضور فعال و موثر در فضای مجازی داشته باشند و از جبهه حق و حقیقت، مقاومت، ایستادگی و بصیرت حمایت نمایند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با تبریک به مناسبت عید مبعث و فرا رسیدن سوم شعبان میلاد سیدالشهدا و روز پاسدار و چهارم شعبان میلاد حضرت ابوالفضل عباس و روز جانباز و میلاد امام سجاد(ع)، گفت: ان‌شاءالله که مردم شریف ضمن برگزاری مجالس باشکوه به مطالعه پیرامون شخصیت این پیشوایان دینی پرداخته و درس‌های زندگی آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه با یادآوری فرا رسیدن روز پاسدار، ادامه داد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان و مایع آرامش ملت ایران است و مقام معظم رهبری به این عزیزان فرمود؛ شما فرزندان عزیز من هستید اگر کسی سوال کند شما از فرزندان راضی هستید خواهم گفت راضی که صددرصد راضی هستم اما قانع نیستم.

وی ادامه داد: از زبان سبزپوشان مقتدر سپاه به دشمن می‌گویم که اگرچه شهید سلیمانی عزیز را از ما گرفته‌اید اما این بیشه گمان مبرکه خالیست شاید که پلنگ خفته باشد؛ در این بیشه شیران هزاران سردار سلیمانی است که در صورت کوچک‌ترین تعرض شما به این مملکت در هوا، دریا و خشکی در ایران و خارج از ایران و از جایی که شما فکرش هم نکنید مثل صاعقه بر سر شما فرو خواهند آمد و روزگارتان را سیاه خواهند کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا تاکید کرد: چهارشنبه آخر سال در پیش است و سنت غلطی که برخی نادانسته با آتش بازی،  سلامت و حیات خود و دیگران را به خطر می‌‌اندازند، پدران و مادران معلمان بزرگترها باید روشنگری کنند و اجازه ندهند کاری که جز اسراف، خسارت جانی و بدنی و مالی و ناامنی برای رهگذران ارمغان دیگری ندارد به یک عرف رایج تبدیل شود.

این استاد حوزه و دانشگاه به سفر پاپ به عراق و دیدار او با آیت‌الله العظمی سیستانی، اشاره و تصریح کرد: این دیدار یادآور دیدار نماینده پاپ در اوایل انقلاب با امام خمینی رضوان الله علیه بود که آنجا امام در قالب نامه‌ای به پاپ سوالی کلیدی مطرح کرد که سوال امروز انقلاب اسلامی از پاپ امروز نیز همان سوال است، امام سوال کرد؛ "اگر امروز حضرت مسیح بود آیا پاپ احتمال می‌دهند که مسیح به کارتر و شاه مخلوع بپیوندد و ملت مظلوم را رها کند، اگر مسیح بیاید به طایفه مظلومین متصل میشود با به طایفه ظالم ها پس شما امروز باید ظالم ها که به اسم مسیح دارند به مسلمانان ظلم می‌کنند را محکوم کنید اعتراض کنید به آنها ظالم را از ظلمش بازدارید." متاسفانه امروز به اسم مسیح  و به اسم مسیحیان، کشورهای مستکبر غربی بیشترین ظلم‌ها را در حق مسلمانان و انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت روا می‌دارند ولی هیچکس خود را مسؤول تذکر به آن‌ها نمی‌داند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه خاطرنشان کرد: گرانی‌های افسار گسیخته در آستانه سال نو کمر قشر ضعیف جامعه را شکسته و آقای رئیس جمهور هم در اتاق شیشه‌ای نشسته و با جملات خود نمک بر زخم دل مردم می‌پاشد و دائما از موفقیت دولت در اقتصاد و میوه‌های برجامش سخن می‌گوید معاون اولش ارز ۴۲۰۰ تومانی را مثل خون در رگ اقتصاد ایران می‌داند.

وی گفت: آقای رئیس جمهور آیا خبر دارید موز کیلویی ۶۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد؟ آیا می‌دانید تمام یارانه یک نفر ایرانی فقط یک کیلو میوه می‌شود؟ مگر شما نبودید که گفتید برجام تمامی تحریم‌ها لغو و جامعه را گل و بلبل می‌کند؟ مگر ظریف در مجلس تضمین نداد؟ مگر ۷۵۰سکه بهار آزادی زبان بسته بیت‌المال به تیم بر جامی ندادید؟ کجا رفت وعده گشایش شما؟ حالا وعده گشایش در سال ۱۴۰۰ می‌دهید و به فضل خدا در سال ۱۴۰۰ گشایشی خواهد بود اما آن گشایش از صحنه خارج شدن مسئولان ترسو و بی‌برنامه، پیر خسته میلیاردر و درد نکشیده و غرب زده و آمدن نیروهای جوان انقلابی، ولایت‌مدار با برنامه و معتقد به توان داخلی است. مردم بدانید وضع امروز اقتصاد ما نتیجه اعتماد به غرب زده‌‌ها است مواظب باشید بار دیگر با تحریف و دروغ خود را در انتخابات بر مردم قالب نکنند.

وی افزود: بارها گفته شده که عامل اصلی توسعه این شهرستان، توسعه بندرگاه آن می‌باشد از مسئولان اداره بنادر که با وجود محدودیت های مختلف تلاشهای قابل تقدیری در سال گذشته ارائه دادند تشکر نمایم ثانیا انتقال بندر به مکانی وسیعتر به خارج از شهر هم به نفع مردم شهر و توسعه شهر و زیبا شدن مبلمان شهری است و هم به توسعه بندر و امکان ارتقاء کمی و کیفی آن خواهد انجامید مسؤولان وعده مطالعه بندر جدید در موقعیتی بهتر و سیع‌تر و خارج از شهر را داده‌اند و امیدوارم که اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه مهم و حیاتی منطقه هر چه سریعتر با پیگیری مسئولان امر تخصیص داده شود .

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا بیان داشت: تعطیلات نوروز در پیش است طبعاً سخت‌گیری‌های لازم وجود نداشته باشد هجوم گردشگران به سمت شهرستان ما به سواحل خواهیم داشت با توجه به وجود کرونا لازم است مسؤولان محترم برنامه‌ریزی دقیقی کنند و از ورود گردشگر به خاطر جلوگیری از گسترش کرونا به جد جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول