اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

داشتن مدرک تحصیلی برای ورود به بازار کار کفایت نمی‌کند

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان گفت: برای ورود به بازار کار، صرف داشتن مدرک تحصیلی کفایت نمی‌کند و حرفه آموزی برای جوانان اعم از دانشگاهی و غیر دانشگاهی یک ضرورت است و بنظر می‌رسد.

داشتن مدرک تحصیلی برای ورود به بازار کار کفایت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمود ثمینی در بازدید از خانه جوانان استان با تاکید بر اهمیت اشتغال زایی برای جوانان گفت: طرح‌های مهارت آموزی در اولویت باشد تا برای جوانان منجر به درآمد زایی شود.

وی اظهار داشت: جوانان لرستان، افرادی با استعداد هستند که قابلیت‌ها و توانایی‌های فراوانی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: همه متولیان ساماندهی جوانان تلاش نمایند تا ضمن مساعدت به جوانان در زمینه‌های مختلف، منویات مقام معظم رهبری را محقق نمایند.

وی با اشاره به اهمیت مهارت آموزی برای جوانان تصریح کرد: برای ورود به بازار کار، صرف داشتن مدرک تحصیلی کفایت نمی‌کند و حرفه آموزی برای جوانان اعم از دانشگاهی و غیر دانشگاهی یک ضرورت است و بنظر می‌رسد در کنار طرح‌های تاب آوری، موضوع طرح‌های مهارت آموزی در اولویت باشد تا برای جوانان منجر به درآمدزایی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول