اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مسوولان با قاطعیت و شجاعت با سودجویان و عوامل گرانی برخورد کنند

امام جمعه گنبدکاووس گفت: مسوولان باید قدردان مردم بوده و با سودجویانی که با توجه به فراوانی کالاها درصدد گرانی کالاها هستند، شجاعانه و با قاطعیت برخورد کنند.

مسوولان با قاطعیت و شجاعت با سودجویان و عوامل گرانی برخورد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز این شهر اظهار کرد: در طول هفت سال و نیم گذشته ۵۸ میلیارد دلار ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی برای تعدیل قیمت کالاها به ویژه ارزاق عمومی هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه هر دلار ۲۰ هزار تومان سوبسید دارد، تصریح کرد: به جای اینکه این فرایند به سفره مردم اضافه شده و یا به جیب مردم رود هیچ تغییری در روند کاهش قیمت نداشته است.
امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: مسوولان مراقب باشند که با سوءمدیریت و سوءنیت این ارز تبدیل به رانت نشده و جیب سودجویان از این سوبسید پر نشود.
وی ادامه داد: مسوولان قدردان مردم بوده و با تلاش شبانه‌روزی بر قیمت کالاها نظارت داشته و با قاطعیت و شجاعت با اینگونه موارد برخورد کنند.

* مسوولان باید با عزم راسخ جلوی سودجویان و سوءاستفاده‌کنندگان را بگیرند/ راهیان نور بستر تحول جوانان ایرانی است
ترابی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره گرانی گفت: در روز درختکاری گلایه رهبر معظم انقلاب از گرانی‌های کالاها در کشور بود و با توجه به فراوانی کالا و عدم کمبود این گرانی قابل قبول نبود و مسوولان باید با عزم راسخ جلوی سودجویان و سوءاستفاده‌کنندگان را بگیرند.
 وی با  بیان اینکه راهیان نور بستر تحول جوانان ایرانی است، بیان کرد: امسال جای خالی راهیان نور در کشور احساس می‌شود و سفر راهیان نور ابزار پرورشی منحصر به فرد کشور ایران بوده که در جاهایی که امکان تغییر در جوانان وجود نداشت با استمداد از شهدا این تغییر معنوی و دینی شکل می‌گرفت.
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به روز شهید و سالگرد تاسیس بنیاد شهید ابراز کرد: در کشور ایران اسلامی بانوان شهید و جانباز فراوانی داریم که با فداکاری پیشگام در مسیر انقلاب بوده و در خانه ریشه استقامت را مستحکم کرده و در میدان جنگ و صحنه‌های انقلاب تمام دارایی خود مانند جان، مال، فرزند و همسر خود را تقدیم کرده و به عنوان اسوه و قله افتخار محسوب می‌شوند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول