اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن

در این مقاله می ‌خواهیم برند دوربین مداربسته هایک ویژن را به شما معرفی کنیم.

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن

 قبل از هر چیز باید علت نامگذاری این دوربین را به شما بگویم. علت نامگذاری این دوربین به نام هایک ویژن کمپانی سازنده آن است که نزدیک به دو دهه از تاسیس آن در کشور چین می گذرد.  

در چند سال اخیر این شرکت توانسته فعالیت خود را در این زمینه گسترش دهد و پیشرفت چشمگیری داشته باشد. سیستم های امنیتی یا همان دوربین های مداربسته در شرکت و کمپانی هایک ویژن پیشرفت بسیار زیادی دارند و مسیر ترقی را روز به روز خواهند پیمود. شاید به جرات بتوان گفت که در حال حاضر برترین تولید کننده سیستم‌ های مداربسته و نظارتی در جهان این کمپانی است.

 جالب است بدانید که کمپانی هایک ویژن به شکل اعجاب انگیزی در یک دهه اخیر گسترش فیزیکی داشته است و در حال حاضر حدود 23000 نیرو در سرتاسر دنیا در استخدام این شرکت هستند.

 البته این نیرو های کاری همگی به صورت مستقیم در این کمپانی فعالیت ندارند. بلکه بخشی از آن ها در سایر کشور ها به عنوان نمایندگی به این شرکت خدمت می‌ رسانند. آمریکا، هلند، روسیه، ایران، ایتالیا و غیره از جمله کشورهایی هستند که نمایندگی این کمپانی را دارند. در واقع برند هایک ویژن یک تولیدکننده بزرگ برای دوربین مداربسته  است که فروش خود را در سرتاسر جهان گسترش داده است و در کشور های بسیار زیادی نمایندگی دارد. در این شرکت می ‌توانید تنوع بسیار بالایی را برای دوربین مداربسته هایک ویژن مشاهده نمایید.

دوربین مداربسته هایک ویژن

علت محبوبیت دوربین مداربسته هایک ویژن

 تنوع بسیار بالا و داشتن کیفیت زیاد باعث می شود تا مردم جذب خرید دوربین های مداربسته هایک ویژن شوند. حدود سال ۱۳۹۳ بود که برند معتبر هایک ویژن و  دوربین مداربسته هایک ویژن  وارد ایران شد. در ابتدا دوربین هایی که وارد ایران می شدند به پیشرفتگی حال حاضر نبودند. اما به تدریج دوربین های مداربسته پیشرفت چشمگیری کردند و ‌توانستند که خدمات ارزنده ای در راستای حفظ امنیت افراد را ارائه دهند. در ایران نیز نمایندگی دوربین های مداربسته هایک ویژن وجود دارد که شما بهتر است از خود این نمایندگی ها دوربین های مداربسته خود را خریداری نمایید. چرا که کیفیت بالا، اصل بودن محصول و قیمت مناسب عامل سه ویژگی مهم هستند که شما را به خرید از نمایندگی های هایک ویژن تشویق می نمایند. محصولات هایک ویژن شامل دوربین های مداربسته است که دارای کیفیت بالا و تنوع بسیار زیادی هستند. اما در این مقاله علاوه بر توضیح دوربین مداربسته هایک ویژن به انواع آن نیز خواهیم پرداخت.

انواع دوربین مداربسته:

 انواع دوربین مداربسته هایک ویژن به شرح زیر می باشد:

 نوع اول توربو اچ دی است. این دوربین مداربسته بسیار پیشرفته است اما به صورت آنالوگ یا همان ahd  می باشد. اگر چه این دوربین مداربسته بسیار پیشرفته بوده و کیفیت تصویر بسیار بالایی را به شما ارائه می دهد، بلکه دارای امکانات و آپشن‌ های بسیار زیادی است. این دوربین نسبت به انواع دیجیتال کیفیت پایین تری دارد. لذا دوربین های دیجیتال هایک ویژن به مراتب دارای قدرت و کیفیت بالاتری نسبت به انواع آنالوگ هستند.

انواع دیگر دوربین های مداربسته هایک ویژن، تحت شبکه یا همان آی پی نام دارد. این دوربین ها همانطور که از نامشان پیدا است، عملکردی مخالف با دوربین های اچ دی دارند و به صورت تحت شبکه ای کار می کنند. کیفیت این دوربین ها نسبت به نوع قبلی بسیار بهتر می باشد. نوع بعدی دوربین مداربسته هایک ویژن ضبط کننده دی وی آر نام دارد. این دوربین علاوه بر این که می تواند تصاویر بسیار با کیفیتی را به شما تحویل دهد، می تواند به صورت زنده این تصاویر را در دسترس شما قرار دهد. این نوع دوربین طرفداران بسیار زیادی داشته و می تواند امنیت و آسایش شما را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. در جدید ترین دستگاه های تولید شده توسط هایک ویژن ما می توانیم دستگاه های هیبریدی را مشاهده کنیم. این دستگاه ها کاربری بسیار راحتی دارند و شما می توانید به ندرت آن ها را در بازار مشاهده کنید.

دوربین مداربسته هایک ویژن

 

دوربین مداربسته هیبریدی

 با خرید دستگاه های هیبریدی هایک ویژن، نیاز به تهیه دستگاه های جدا برای نظارت بر محیط مورد نظر خود را ندارید. به طور کلی کمپانی بسیار معتبر هایک ویژن به خاطر داشتن تولیدات با کیفیت تا به کنون توانسته است نامی درخشان را از آن خود کند. برای آینده این کمپانی پیشرفت های زیاد و همچنین آینده روشنی در نظر گرفته می شود. شما نیز می توانید با خرید دوربین مداربسته از نمایندگی های این مرکز و این کمپانی به امنیت خود بیفزاید و از جان و مال خود به خوبی محافظت نمایید.

‌ در واقع دوربین های مداربسته وسیله هایی هستند که باعث می شوند شما از یک محیط بزرگ یا کوچک محافظت کنید، بسته به اینکه محیطی که می خواهید از آن محافظت کنید چه اندازه ای داشته باشد. نوع و تعداد دوربین‌ های مداربسته مشخص می گردد. اما با این حال برخی از مکان‌ ها بسیار حساس بوده و نظارت خاصی را نیاز دارند. از این رو شما می توانید با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن تحت شبکه آن مکان را به طور دائم و ۲۴ ساعته تحت نظر داشته باشید.

این دوربین ها عملکرد خاصی دارند. اما به طور کلی و اجمالی عملکرد آن ها به گونه‌ای است که این دستگاه به گوشی موبایل شما متصل شده و تصاویر را به شما ارسال می کند. فرقی نمی‌ کند که شما کجای دنیا باشید، هر کجا که باشید این تصاویر به طور واضح و با کیفیت بالا به شما تقدیم می گردد.

اگرچه قیمت دوربین های مداربسته هایک ویژن کمی گران‌تر است. اما شما با خرید این دوربین از خسارت‌ های مالی و جانی گران پیشگیری نموده و می توانید تا سال‌های طولانی از این دوربین ها استفاده نمایید. شرکت مهرتجارت نمایندگی رسمی برند هایک ویژن در ایران است و شما عزیزان می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت مهرتجارت به آدرس https://hiktejarat.com   از انواع مختلف دوربین مداربسته هایک ویژن خرید های استثنایی داشته باشید. همچنین شرکت مهرتجارت بعد از اتمام فرآیند خرید خدمات پشتیبانی و  نصب دوربین مداربسته  را نیز به شما عزیزان ارائه می کند. همچنین شما می توانید با شماره 02167958  تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان مهر تجارت بهره مند شوید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول